Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.03.2011, 23:11
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Perusasetus



Heitäpä piruuttani kysymyksen tähän. Minkä merkkiset, ja minkä kokoiset renkaat?

Nuo on myyty jo, niitä olikin vain kolme kpl.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.03.2011, 06:04
Pertura Pertura ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.11.07
Sijainti: Vantaa
Viestit: 104
Perusasetus

Mutta mitä alkuperäiseen aiheeseen tulee, niin käsittääkseni ei saa paripyöriä muuttaa ykköspyöriksi, vissiin otteessa lukee että paripyöräakseli on kyseessä? Eli leimalle joutuu kampeamaan orkkispyörät taas alle, muutenhan ei juuri ketään kiinnosta mitkä fillarit siellä alla pyörii, kunhan vain näyttävät siltä että hommansa hoitavat. Ainoa järkevän näköinen vaihtoehto on tuo jo mainittu leveä rekkarengas, monet apupyörällisten lavat ovat todella tyhmän näköisiä jos levikkeet ottaa pois, uudemmissa taas ei irrallisia levikkeitä olekaan.

Rekkarenkaat on mun mielestä muutenkin ihan käypänen vaihtoehto jenkkipikkariin, kantavuus riittää vähän isompaankin kuormaan eikä fillareita tartte olla alvariinsa ostamassa, kun on kulutuskestävyyskin kohdillaan. Vähänhän ne ovat painavia, sekä vanteiden löytymisessä voi olla ongelmia, mutta muuten ei ole pahaa sanottavaa ainakaan oman kokemuksen perusteella. Mulla on Rampessa ollut viime syksystä lähtien alla 315/60R22.5 fillarit ja täytyy sanoa että tykkään
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.03.2011, 07:11
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Thumbs down

Tossa on vaan se, että usein noi jenkkevehkeitten paripyöräakselit ja srw- akselit on jotakuinkin samanlaiset, navoissa ja laakereissa vain eroja. Ja kun drw- akselit kuitenkin on luokiteltu isoille kuormille niin kuvittelisi että sen rekisteröiminen alemmalle akselimassalle tai sitten leveille yksittäisille kantavuudeltaan riittäville renkaille onnistuisi?

..tosin eihän se olisi eka kerta kun tämän maan säädöksillä olisi estetty joku yksinkertaiselta ja fiksulta tuntuva asia
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 18.03.2011, 19:26
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 1.195
Perusasetus

Noi insat ton mörön alla voi kestää 5tmk. Jollei nappulat irtoo
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 13:56 (GMT +2).