![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#26
|
||||
|
||||
|
2150kg
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#27
|
||||
|
||||
|
1920kg kisakuosissa ilman ukkoja.
|
|
#28
|
|||
|
|||
|
2320kg
edittinä että ilman miehistöä ja valtaisaa varaosa ja kisavarustusta Viimeksi muokannut lepoantti : 12.03.2011 11:00 |
|
#29
|
|||
|
|||
|
kuski ja auto 2220
|
|
#30
|
||||
|
||||
|
2050 kg kuski kyydissä.
|
|
#31
|
||||
|
||||
|
2057 kg ilman ukkoja kyytissä
|
|
#32
|
||||
|
||||
lähimmäksipäässeelle..
joo lähimmäksi päässeelle tarjuan iliman muuta oluen lakeuksilla cupin avajais pippaloissa.. oma veikkaus 2050 kaikki tarvittava kyydisä ja tankki täynnä.
mutta tyytyväinen olen josse 3000kg alitetaan
|
|
#33
|
||||
|
||||
|
Torni saapunut Kuortaneelle, bling-bling-osia on syntynyt runsaasti ja kilikalipurkkia on heilutettu ahkerasti (anteeksi etten ole muistanut kuvata jokaista mutteria
). Viime yönä suoritettiin puolen tunnin testiajot. Ne sujuivat hyvin, siitä kiitos kaikille talkoolaisille (Tapsalle, Antille, Samaselle, Horatio von Nissiselle) ja niille jotka on rahalla maksettu mukaan... Valitettavasti toinen yhtiökumppaneista ei pääse matkaan, mutta oli enemmän kuin ahkerasti mukana projektin rakennusfiiliksissä... Jaakko-Kullalle siis suurin kiitos. Projekti on ollut kyllä kaikipuolin mielenkiintoinen, eikä tosin ole loppu vieläkään. Ensimmäinen etappi saavutettu. Kuvatuksia myöhemmin. Ajetaan viat esille Kuortaneen kisassa.
|
|
#34
|
||||
|
||||
Jouset
Onkos siellä lintutornin perustuksissa MESEnGerin jouset raudoituksena?
Jos on, niin voidaankohan me hyväksyä CUP tason kilpailua siihen sovittuun jousien kokeiluun??? Rahat maksuun tai jouset saattaa kadota ens yönä!!! Aja sillä sitten kisaa : ) -JEO-
__________________
Toyota Hilux 2,4D-4D -17 M-B 280GE -87 (Yhteishyvä) (Nissan KC 2.5TDi -05) (Nissan Terrano2 2,4i -96) (Mitsubishi L-200 2.5TD -96) |
|
#35
|
||||
|
||||
|
juu joset taitaa ootella vielä keltalassa mutta olis kyllä tarkoitus ostaa ainakin ne etujouset... poristaanpa naamatusten sitte enempi.
|
|
#36
|
||||
|
||||
Paino?
Jäikö se nyt kuiteskii viä punnittematta? Ite arvaan 2040kg kisakunnossa ilman äijiä.
Aika kiitettävää vauhtia ootte autoo rakentaneet. Täälä projekteissa olikin liikaa autoja jotka eivät koskaan valmistu, onnea kisaan! |
|
#37
|
||||
|
||||
taas jotakin vähän näperrelty..
taas kerran piti ruveta muuttaan suunnitelmia.. aateltiin sittenkin laittaa lintutorniin hydrauliikkaa kun oulaisten kisassa kahto kun lipponen vinsas niin tuli mieleen että onhanse meilläkin tommonen vinssi tallisa
![]() ![]() .. viimonen niitti oli kun heppoaho halus vaihtaa chevyn kopan tupla pumppuun niin kuume olikin taattu. noo pikkasen rupes kiire tulemaan taas viimetinkaan tuleville muutoksille, pariviikkoa sitten raahattiin jaakon kans auton lumimehtää vilminko matin talliin jossa on kaikki tarvittavat hydrauli vermeet letkukoneet ymm. sielä sitä jaakon ja onhanse markokin osallistunu talakoisiin nyt keulilla on sitte se nokka pumppu josta saahaan paine vinssille ja ohjaukselle. juukassa päästäänsitte koe vinssaamaan (toivottavasti) täsä vähän kuvatuksia tästä rojektista
|
|
#38
|
||||
|
||||
punnittiin paratiisioffissaLainaus:
paino on voimaa ja ylipaino ylivoimaa totes lipponenkin oulaisisa olikohan se 3200kg timpan auto painanu samalla vaakalla. ja hyvin näytti sivakassa kulukevan vaikka koluskin rastit viimesten joukosa ja kuitenkin oli nopein kyseisellä alueella.
|
|
#39
|
||||
|
||||
|
Paljonko mahtaa tulla lisäpainoa hydrauliikasta?
Ajattelin vaan kun "vakio" läjä " 35"Mudzilloilla safarivarustuksessa painoi paratiisioffin aamuna tankki täynnä ilman kuskia 2080kg. Autossa on vain etuvinssi ja jakolaatikon & tankin panssarit sekä *itusti työkaluja ja ruoan laittovälineitä ynnä yöpymis tarvikkeet. ![]()
|
|
#40
|
|||
|
|||
|
Saattako Juukaan tornin nippuun??Löytyykö kimppakyytiä vai mennäänkö trailerilla??
|
|
#41
|
||||
|
||||
nostetaampa tätäkin..
on lintutornia kiusattu ja takaperin kuperkeikkakin vejetty..
vielä kumminkin liikkuu välillä eteen ja joskus jopa taaksekkin viime kausi pääteltiin himalajalla tuloksena cupin kolmonen eli omasta puolesta loisto suoritus. muutoksiakin on tullut hydrauliikka on muutettu pelaamaan normipumpulla olikohan tuo 25 litranen pumppu nykyään. moottorikin piti päivittää ja sortua hirmu virittämiseen kun ei muuten kuulemma pärjää. nyt keulilla rötköttää oikia isolohko se 3,5 nelospannu![]() ![]() ja voimaa on niinku naapurin papalla joskus nuoruusvuosina![]() sittehän tuo virittäminern kostautui lakeuksilla kun porttaali poksissta rupesi rutina kuulumaan. iski se hammaspeikko ja jouduttiin ajeleen joku kilometri välillä rengas sutissa maaliin.. ja kiirekkin meinas olla maaliin kuiteskin päästiin ja tuloksena ykköspalli . eli hyvillä mielin taas talliin uusia suunnittelemaan.. pitää laittaa jossakin vaiheessa kuvia kun innostuu..
|
|
#42
|
|||
|
|||
Moottorin päivitys
Yleisön kovan painostuksen vuoksi päädyttiin kuutos moottorin vaihtoon
joten joudun luopumaan metsän laidan aarteestani ![]() ![]() Homma lähti käyntiin 24.6.2012 klo:12:00 |
|
#43
|
|||
|
|||
ja jatkuu
tosiaan anttola kutsuu siinä määrin että sain markon luopumaan tosiaan aika vastentahtoisesti 61 padasta ja näköjään vielä 5v laatikosta. tästä alakaa ikuinen veleka vankeus
![]() ![]() noo marko ajaa sitte anttolassa sen crossi osuuden
|
|
#44
|
||||
|
||||
|
Tällä konstilla saa näppärästi 100 kg lisää. Mihkäs hydr. pumput? vai viättekö vinssin taakse?
|
|
#45
|
||||
|
||||
|
Haiskahtaa siltä että työmaallanne saattoi olla jokunen miljoona hyttystä?
|
|
#46
|
|||
|
|||
Moottorin päivitys
Eipätällä ihan päästy sunnutaina ajeleen johtuen pienistä vastoinkäymisistä
Mutta kone ja laatikko olis kuitenkin kiinni omilla paikoillaan enää vain pientä hienosäätöä ![]() ![]()
|
|
#47
|
|||
|
|||
sääskiäLainaus:
|
|
#48
|
|||
|
|||
VinssiLainaus:
![]()
|
|
#49
|
||||
|
||||
työt haittaa harrastuksia...Lainaus:
![]() 100kg lisää tuntuu pieneltä uhraukselta lisäntyneeseen hevosvoimamäärään nähen ja yleensä palkinnoilla olleet autot painaa vissiin jotain 3000kg (pylkön volvo) bj paino hydraulivermein täydessä kisa iskusa paratiisisä 2220kg. että kyllä sinne vielä painoa mahtuu. oli muuten monta toitsia samalla työmaalla... ja kaikilla naruvälisä![]()
|
|
#50
|
|||
|
|||
kuvatuksia
tässä on nyt pieni tauko odotellaaan kiirettä
![]() ![]()
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Patrol "super roof" VM-88 "purettu" +muuta palikkaa | Pörö | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 21 | 13.02.2010 21:22 |
| Myyty 33"/12.5"/15" aurora rt02 compomotiven 8x15 et14 tojon jakosilla vanteilla... | kares | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 06.08.2009 18:47 |
| Ostettu 8"-10" x 15" (beadlock/ilman) vanteet - 6x5,5" jaolla | Räjä | O/M/V Renkaat ja vanteet | 7 | 26.02.2009 18:29 |
| Ostetaan Tojotan "lantikan" 2henk. penkki "OSTETTU" | Cam1lla | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.11.2008 19:28 |
| Myydään 14" nastat, 18"kitkat, 20" kesät ja 16" insat | Zamppa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 11 | 25.09.2008 13:43 |