Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #176  
Vanha 11.03.2011, 14:08
jopo17 jopo17 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.09
Sijainti: kotona
Viestit: 315
Thumbs up

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
OT: Neljästä viimeisimmästä anonyymihuutelusta parhaimmillaan ei seuraa mitään ja pahimmillaan vakikäyttäjä/kisäjärjestäjä vetää herneen nenään. Maksaville asiakkaille (kilpailijoille) suotakoon vapaus esittää tyytymättömyys saamaansa palveluun, mutta kuka näistä anonyymeistä nyt taas hyötyy? Miksei modet ole hereillä?
Itse kilpailijana paikalla ja oma sijoitus tiedossa, mutta onhan se mukava tietää muidenkin sijoitukset. Ei mielestäni kisajärjestäjä voi vetää hernettä nenukkaan tällaisesta kun tuloksia pyydetään ilmoittamaan. Tämähän oli kisa, jossa ajetaan palkinnoista ja mielestäni tulokset pitää ilmoittaa niinkuin kaikissa kisoissa on tehty, eikö? Toiv. en loukkaa ketään viestilläni, uskon että moni muukin on kiinnostunut tuloksista. Homma olisi hyvä toimia loppuun asti?
Vastaa lainaten
  #177  
Vanha 11.03.2011, 18:27
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Question

Kait kierrokset ratkaisi eikä pelkkä liike


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja IironSika Näytä viesti
Minä laskin kierrokset isossa luokassa. Tässä viisi parasta ja ehkä kierroksetkin. Laskelmalapun jätin järjestäjille.
1.Tumppi Nyholm 19
2. Pete Simelius 18
3. Lepoantti 15
4. Mika Jussilainen 14
5. Blondi-Volvo 6

Kierrosmääriä en siis satavarmasti enää muista, mutta jokatapauksessa jokainen omalla kierrosluvullaan. Tässä myös kaikki puolitoistatuntisen kisan loppuun ajaneet, jonka takia Blondi kuudella kierroksella viidentenä. Loppujen kilpailijoiden kierrosmääriä ja järjestystäkään en valitettavasti enää muista. Mutta keskeyttäneitä siis olivat anyway
Oliko niin, että keskeyttäneille ei kertyny enempiä kierroksia kuin Blondille vai miten tuohon järjestykseen olet päätynyt? Se että ajaa koko puolitoistatuntisen ei tarkoita että sijoittuisi paremmin kuin enemmän kierroksia kerännyt kekskeyttänyt kanssakilpailija. Kisassa ratkaisee kierrokset ei liikkeelläpysyminen.
Tällä en tarkoita sitä että tulokset olisivat virheelliset Blondin osalta, kunhan kyselen.
Vastaa lainaten
  #178  
Vanha 11.03.2011, 18:42
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Se että ajaa koko puolitoistatuntisen ei tarkoita että sijoittuisi paremmin kuin enemmän kierroksia kerännyt kekskeyttänyt kanssakilpailija. Kisassa ratkaisee kierrokset ei liikkeelläpysyminen.
Mä kyllä veikkaisin toisinpäin.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O
Vastaa lainaten
  #179  
Vanha 11.03.2011, 20:59
IironSika:n Avatar
IironSika IironSika ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 15.05.03
Sijainti: Hollola, Finland.
Viestit: 2.384
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Oliko niin, että keskeyttäneille ei kertyny enempiä kierroksia kuin Blondille vai miten tuohon järjestykseen olet päätynyt? Se että ajaa koko puolitoistatuntisen ei tarkoita että sijoittuisi paremmin kuin enemmän kierroksia kerännyt kekskeyttänyt kanssakilpailija. Kisassa ratkaisee kierrokset ei liikkeelläpysyminen.
Tällä en tarkoita sitä että tulokset olisivat virheelliset Blondin osalta, kunhan kyselen.
Oletko oikeasti sitä mieltä että kilpailun KESKEYTTÄNEEN autokunnan tulisi sijoittua lopputuloksissa?
__________________
Sika ajaa Possulla
Vastaa lainaten
  #180  
Vanha 11.03.2011, 21:15
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja IironSika Näytä viesti
Oletko oikeasti sitä mieltä että kilpailun KESKEYTTÄNEEN autokunnan tulisi sijoittua lopputuloksissa?
Kas siinäpä muuten asia joka alkoi mietityttämään.
Oletetaan että yksi kilpailija ajaa vaikkapa 25 kierrosta tunnin aikana ja sit auto hajoo, ja jää radan varteen. Toinen kilpailija ajaa 24 kierrosta täyteen kun kilpailuaikaa on vielä 10min jäljellä, (jonka aikana tässä kilpailussa ehti siis hyvin ajaa täyden kierroksen) ja jää pakottavan pas..hädän takia suorittamaan tarpeitansa, eli jää radan varteen niin pitkäksi aikaa kunnes aika loppuu.
Kolmas ajaa kolme kierrosta eikä mitään hajoa, tulee siis just kilpailu-ajan puitteissa kolme kierrosta täyteen.
Kuka voittaa???
Vastaa lainaten
  #181  
Vanha 11.03.2011, 21:30
IironSika:n Avatar
IironSika IironSika ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 15.05.03
Sijainti: Hollola, Finland.
Viestit: 2.384
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauli Näytä viesti
Kas siinäpä muuten asia joka alkoi mietityttämään.
Oletetaan että yksi kilpailija ajaa vaikkapa 25 kierrosta tunnin aikana ja sit auto hajoo, ja jää radan varteen. Toinen kilpailija ajaa 24 kierrosta täyteen kun kilpailuaikaa on vielä 10min jäljellä, (jonka aikana tässä kilpailussa ehti siis hyvin ajaa täyden kierroksen) ja jää pakottavan pas..hädän takia suorittamaan tarpeitansa, eli jää radan varteen niin pitkäksi aikaa kunnes aika loppuu.
Kolmas ajaa kolme kierrosta eikä mitään hajoa, tulee siis just kilpailu-ajan puitteissa kolme kierrosta täyteen.
Kuka voittaa???
Tässä lainaus viime vuodelta topicista koskien Raajärven officrossikisaa ja se on Paavon tekstiä:

"Ajoajan täytyttyä vajaa kierros ajetaan loppuun, ja maaliintulojärjestys määrää yhtä monta kierrosta ajaneiden keskinäisen järjestyksen. Mikäli viimeinen kierros kestä yli 15 minuuttia, katsotaan se keskeytyneeksi, ja kilpailijoiden tulee siirtyä pois radalta. Palkintosijoja ei jaeta, jos viimeinen kierros jää kesken pidemmälle ehtinyt on parempi."

Viimeinen kierros siis ajetaan loppuu, jolloin tullaan MAALIIN. Mun tulkinnan mukaan kaikki jotka eivät tule MAALIIN, ovat keskeyttäneitä. Olkoon syy paskahätä tai jokin muu. Näin toimittiin Heinolassa. Viisi kilpailuajan loppuessa vielä mukana ollutta autoa ajoivat MAALIIN asti. Isossa luokassa järjestys oli helppo juttu, koska kaikki viisi olivat omalla kierrosluvullaan. Kilpailu on ainakin minun mielestä nopeus- ja KESTÄVYYSkisa, joka päättyy maaliin tuloon.
__________________
Sika ajaa Possulla
Vastaa lainaten
  #182  
Vanha 11.03.2011, 21:35
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja IironSika Näytä viesti
Mikäli viimeinen kierros kestä yli 15 minuuttia, katsotaan se keskeytyneeksi, ja kilpailijoiden tulee siirtyä pois radalta.
Luettu ja ymmärretty, vanhus kiittää.
Vastaa lainaten
  #183  
Vanha 11.03.2011, 21:41
IironSika:n Avatar
IironSika IironSika ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 15.05.03
Sijainti: Hollola, Finland.
Viestit: 2.384
Perusasetus

Ja Paulin oletustehtävään vastaus ei ole noilla esitiedoilla annettavissa Jos se kakkaava ehtii 15 minuutin kuluessa ajan päättymisestä maaliin, on ko. kilpailija ainakin noista kolmesta esimerkkikilpailijasta paras. Jos kakka ei katkea, paras on kolme kierrosta ajanut, joka tuli maaliin kolmannelta kierrokselta just sillä hetkellä, kuin aika loppui. 25 kierrosta ajanut on keskeyttänyt kilpailun, eikä sijoitu lopputuloksissa.

Näin minä olen säännöt ymmärtänyt. Asioita on toki kuitenkin mahdollista ymmärtää monilla tavoilla.
__________________
Sika ajaa Possulla
Vastaa lainaten
  #184  
Vanha 11.03.2011, 21:46
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Ja sitähän ei tarina kerro, onko se tarinan heebo vieläkin siellä torttua vääntämässä.

Mutta muuten just niinku Isika sen kertoi.
Vastaa lainaten
  #185  
Vanha 11.03.2011, 22:18
ImacInnes:n Avatar
ImacInnes ImacInnes ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 09.03.07
Sijainti: Hki / A´la Malmi
Viestit: 4.598
Perusasetus

Maasturi ajaa kilparataa, mittari näyttää 200, yksi pyörä putosi pois...


Tietysti näin!
1. 25 kierrosta ajannnut.
2. 24 kierrosta ajannut.
3. 3 kierrosta ajannut.

Kaikkihan ovat tulleet yhtämonta kertaa maaliin kuin ovat kierroksia ajanneet ja eniten kierroksia ajannut on ajannut pisimmän matkan kilpailu aikana ja näin on tietysti voittaja.

Aiaskin minun mielestä näin pitäisi olla.
t. Ismo Ämmä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauli Näytä viesti
Kas siinäpä muuten asia joka alkoi mietityttämään.
Oletetaan että yksi kilpailija ajaa vaikkapa 25 kierrosta tunnin aikana ja sit auto hajoo, ja jää radan varteen. Toinen kilpailija ajaa 24 kierrosta täyteen kun kilpailuaikaa on vielä 10min jäljellä, (jonka aikana tässä kilpailussa ehti siis hyvin ajaa täyden kierroksen) ja jää pakottavan pas..hädän takia suorittamaan tarpeitansa, eli jää radan varteen niin pitkäksi aikaa kunnes aika loppuu.
Kolmas ajaa kolme kierrosta eikä mitään hajoa, tulee siis just kilpailu-ajan puitteissa kolme kierrosta täyteen.
Kuka voittaa???
__________________
http://www.fjdc.org/
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
https://www.facebook.com/GPKorjausOy/

Viimeksi muokannut ImacInnes : 11.03.2011 23:12
Vastaa lainaten
  #186  
Vanha 11.03.2011, 22:20
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Thumbs up

Säännöt sanelee ja niillä mennään


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja IironSika Näytä viesti
Tässä lainaus viime vuodelta topicista koskien Raajärven officrossikisaa ja se on Paavon tekstiä:

"Ajoajan täytyttyä vajaa kierros ajetaan loppuun, ja maaliintulojärjestys määrää yhtä monta kierrosta ajaneiden keskinäisen järjestyksen. Mikäli viimeinen kierros kestä yli 15 minuuttia, katsotaan se keskeytyneeksi, ja kilpailijoiden tulee siirtyä pois radalta. Palkintosijoja ei jaeta, jos viimeinen kierros jää kesken pidemmälle ehtinyt on parempi."

Viimeinen kierros siis ajetaan loppuu, jolloin tullaan MAALIIN. Mun tulkinnan mukaan kaikki jotka eivät tule MAALIIN, ovat keskeyttäneitä. Olkoon syy paskahätä tai jokin muu. Näin toimittiin Heinolassa. Viisi kilpailuajan loppuessa vielä mukana ollutta autoa ajoivat MAALIIN asti. Isossa luokassa järjestys oli helppo juttu, koska kaikki viisi olivat omalla kierrosluvullaan. Kilpailu on ainakin minun mielestä nopeus- ja KESTÄVYYSkisa, joka päättyy maaliin tuloon.
Kun säännöt kerta noin sanovat niin asia selkis. Siitäkin huolimatta tuntuu epäoikeudenmukaiselta että vähemmän kierroksia ajanut sijoittuu paremmin kuin se jolla on paaljon kierroksia, mutta ei saavu ns maaliin ajan umpeuduttua, mutta on kylläkin ajanut myös huomattavasti pidemmän matkan. Säännöt kuitenkin sanelee miten tulokset lasketaan ja niillä mennään.
Vastaa lainaten
  #187  
Vanha 12.03.2011, 20:06
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Uuh.. Eipä tullut Raajärvellä ekassa kisassa eteen tilannetta jossa paljon kierroksia ajanut olisi keskeyttänyt, eikä tällaista tullut etukäteen pohdittuakaan, mutta nyt varmaan tarttis... seuraava kisa parin kuukauden kuluttua (21.5.)

Puolesta: ihan sama montako kierrosta on ehtinyt ajaa, jos ei pääse viimeisellä kierroksella (ajoissa) maaliin (=kierroksen loppuun) niin katsotaan keskeyttäneeksi ja jää (jaetulle) viimeiselle sijalle.

Vastaan: tämä on nopeuskisa, ihan sama vaikka ajaa kaikki kierroksen kisan alkupuoliskolla ja sitten ratkeaa ryyppäämään, jos kukaan ei aja enemmän niin se känniääliö tietenkin voittaa.

Mites ratakisoissa menee, esim. formula ykkösissä? Jos joku ajaa sata kierrosta tunnissa ja sitten menee huussiin toiseksi tunniksi, ja kaikki muut ehtii kahdessa tunnissa vaan 95 kierrosta, voittaako se paskaa vääntävä heppu?

Tasakierroksilla olevien keskinäinen paremmuus on helppo; kumpi ehtii viimeisen kierroksen ekana loppuun (=maaliin) on parempi, ja jos kierros jää kesken niin pidemmälle ehtinyt on parempi.

Pitääkö officrossin sääntäjä alkaa puimaan omassa topikissaan, vai jatketaanko tässä?

-Paavo

Viimeksi muokannut Paavo : 12.03.2011 20:23
Vastaa lainaten
  #188  
Vanha 12.03.2011, 20:17
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Moi,

lukekaas tämä vielä ajatuksen kanssa:

"Ajoajan täytyttyä vajaa kierros ajetaan loppuun, ja maaliintulojärjestys määrää yhtä monta kierrosta ajaneiden keskinäisen järjestyksen. Mikäli viimeinen kierros kestä yli 15 minuuttia, katsotaan se keskeytyneeksi, ja kilpailijoiden tulee siirtyä pois radalta. Palkintosijoja ei jaeta, jos viimeinen kierros jää kesken pidemmälle ehtinyt on parempi."

Missä sanotaan että eniten kierroksia ajanut ei voittaisi? Tuossa käsitellään enemmän kisan loppumista (ajoajan täytyttyä ei enää pääse uudelle kierrokselle) ja samalla kierroksella olevien keskinäistä paremmuutta, sekä tilannetta jossa viimeinen kierros jää kesken.

Oma mielipide on, että eniten kierroksia ajanut voittaa, ihan sama vaikka vääntäis torttua tai vaihtais raidetankoa kun muut ajaa viimeistä kierrosta. Crossi on nopeuskisa, paremmus ratkaistaan sillä kuka ehtii ajoajan puitteissa pisimmälle, riippumatta siitä onko auto lopuksi ajokuntoinen vai ei (rikki, jumissa, parkissa). 25 kierrosta on enemmän kuin 3, ihan sama miten laskee.

-Paavo

PS. ylläoleva (alunperin Iironsian lainaama) teksti siis Raajärven elokuu-2010 säännöistä, mutta tulevaan (toukokuu-2011) kisaan on tarkoitus käyttää samoja tekstejä, ellei yksissä tuumin (kilpailijat + kisajärjestäjät) jotain muuta hyväksi havaitse.

Viimeksi muokannut Paavo : 12.03.2011 20:21
Vastaa lainaten
  #189  
Vanha 12.03.2011, 20:30
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.711
Perusasetus

mun mielestä nopeus/kestävyys/taito kisa. onko se pakko olla tiety aika joka ajetaan? järjestäjä määrää ratatietämyksensä perusteella että MONTAKO kierrosta kisa kestää, ekana vaaditun kierrosmäärän saavuttanut on voittaja. sit odotellaan loput maaliin siltä kierrokselta jolla voittaja sai kierrokset täyteen ja ynnätään että montako kierrosta tuli täyteen. ja jos tekniikka pettää niin se on siinä!
Vastaa lainaten
  #190  
Vanha 12.03.2011, 21:03
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Thumbs up

Ratakisojen malli


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepoantti Näytä viesti
mun mielestä nopeus/kestävyys/taito kisa. onko se pakko olla tiety aika joka ajetaan? järjestäjä määrää ratatietämyksensä perusteella että MONTAKO kierrosta kisa kestää, ekana vaaditun kierrosmäärän saavuttanut on voittaja. sit odotellaan loput maaliin siltä kierrokselta jolla voittaja sai kierrokset täyteen ja ynnätään että montako kierrosta tuli täyteen. ja jos tekniikka pettää niin se on siinä!
Suora malli ratakisoista jossa juurikin noin eli kisassa määrätty kierrosten lukumäärä ja ensin sen saavuttanut on voittaja. Kisalle on tämän lisäksi määrätty maksimiaika jonka se saa kestää, joka siis tarkoittaa että kisa päättyy kun jompikumpi näistä täyttyy ja johtava kisaaja ylittää maaliviivan. Sijoituksen määrää maaliintulojärjestys mutta myös kierrosmäärä jos laite vielä liikkuu. Lisänä myös sääntö että sijoittuakseen tuloksissa on ajettava vähintään x-kierrosta, muuten lasketaan keskeyttäneeksi !! Tuosta saattais soveltaen hyvinkin löytyä sopiva sääntö Officrossiin.
Vastaa lainaten
  #191  
Vanha 12.03.2011, 21:31
samw samw ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 05.12.08
Sijainti: pernaja
Viestit: 390
Perusasetus

Noissa officrosseissahan on laskettu tähän mennessä kierroksia, niin kyllähän silloin eniten kierroksia ajanut täytyy olla voittaja. ratakisoissa kun se kierrosmäärä on määrätty niin silloin tietenkin ensimmäisenä tuon kierrosmäärän ajanut on voittaja. Motocrossissa taas on ajoaika esim. 25min. + 2 kierrosta, motocross taas on nimeltään ainakin lähimpänä officrossia. mutta jos näitä kisoja järjestetään lähinnä huvin vuoksi niin toi kierrostenlasku olis varmaan järjestäjien kannalta mukavin
Vastaa lainaten
  #192  
Vanha 12.03.2011, 22:01
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.286
Perusasetus

Eikös offroadissa ole kyse siitä, kuka pääsee pisimmälle? (Eli eniten kierroksia?)
Jos eniten kierroksia ajanut voittaa, huolimatta siitä ajaako maaliviivan yli ajan päätyttyä, riittää kisassa vauhtia ja vaarallisen näköisiä tilanteita.
Jos pitää päästä maaliin, suzukimiehet köröttelee litrasillaan varmaan päälle ja katsojat nukahtelee radan varteen.
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #193  
Vanha 12.03.2011, 23:19
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

sääntö jäppäsy


Moi

meidän aivoriihenriiihen ehotus

kisa kestää esim 20 kierrosta tai 2 tuntia kumpi tulee ensin täyteen
kuka ajaa ekana 20 kierrosta voittaa muut sijat kierroslukujen ja maaliintulojärjestyksen mukaan

tai kun kaksituntia tulee täyteen kierrosten lasku lopetetaan ja ajetut kierrokset ratkaisee
samalla kierrosmäärällä maaliintulo järjestys ratkaisee
jos esim kolme autoa ajaa saman kierrosmäärän ja jää kahdentunnin jälkeen ns.viimeiselle kierrokselle
niiden sijoitus on sama paitsi sitten kun saadaan ratatuomarit ja kilpailuaika reaaliajassa koko rataalueelle silloin kahden tunnin jälkeen keskeytyspaikka ratkaisee

- ossi-

PS. kattokaa vittu formuloita ei sen tarvi olle sen vaikeampaa

tai tehdään tähänkin todella vaikeat ja sellaiset että joka säännöstä voi tehdä viisi tulkintaa ; )
Vastaa lainaten
  #194  
Vanha 13.03.2011, 09:23
rasavil rasavil ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.11.07
Sijainti: .NUMMELA
Viestit: 97
Red face

spekulointia


eikö ensin pitäisi saada edes jotain tuloksia ennen ku voi yritää niitä tulkita. esimerkisi ajettuja kirros määriä tai jos joku on oikeasti keskeyttänyt tekemällä siitä ilmoituksen.tai mainita säänöissä mikä on keskettäminen.joka tapauksessa jos tuloksia ei ole ei kyseessä ole kilpailu vaan harjoitukset ym.
Vastaa lainaten
  #195  
Vanha 13.03.2011, 11:41
jopo17 jopo17 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.09
Sijainti: kotona
Viestit: 315
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rasavil Näytä viesti
eikö ensin pitäisi saada edes jotain tuloksia ennen ku voi yritää niitä tulkita. esimerkisi ajettuja kirros määriä tai jos joku on oikeasti keskeyttänyt tekemällä siitä ilmoituksen.tai mainita säänöissä mikä on keskettäminen.joka tapauksessa jos tuloksia ei ole ei kyseessä ole kilpailu vaan harjoitukset ym.
Aivan samaa mieltä. Tulokset sivulle niin loppuu spekulointi. Toivoisin kilpailunjärjestäjältä vähän selkärankaa ja tulokset kisoista tänne!!
Vastaa lainaten
  #196  
Vanha 13.03.2011, 11:43
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

No soita ja kysy?
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #197  
Vanha 13.03.2011, 12:24
-Sakke-:n Avatar
-Sakke- -Sakke- ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 10.03.07
Sijainti: Heinijärvi
Viestit: 897
Perusasetus

Tulokset!


Tulokset täytys kyllä julkasta viimestään NY oli ne nyt sittä laskettu sääntöjä mitä hyvänsä käyttäen.

Toi 15min. aikaa ajaa viimenen kierros sääntö on musta perseestä, ku se mahdollistaa sen että 3 kierrosta ajanu voittaa 25 kierrosta ajaneen.
Ja sitte se mahdollistaa sellasen kikkailun että ku auto ihan paskana mutta juuri ja juuri saattaa liikkua (esim raidetanko poikki) nilkutellaan maaliviivan tuntumaan odottamaan että kilpailuaika päättyy ja sen jälkeen yritetään ylittää se maaliviiva. Jollonka kisan tasanen kärki ajaa tosissaan viimestä ratkaisevaa kierrosta ja maaliviivan tukkii pari autoo joissa repsikka kääntelee käsin etupyöriä. Heinolassa maaliviivan tuntumassa oli muutenkin aina suma.

Eli se voittakoon kuka ajaa pisimmälle, ja kun aika loppuu ni kaikki seis. Jos tää vaatii liikaa ukkoja kelloja lippuja radan varteen ni ajetaan sitte vormula säännöillä.
Vastaa lainaten
  #198  
Vanha 13.03.2011, 15:53
vepele:n Avatar
vepele vepele ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 27.08.05
Sijainti: Suomi neidon asshole
Viestit: 2.248
Wink

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -Sakke- Näytä viesti
Tulokset täytys kyllä julkasta viimestään NY oli ne nyt sittä laskettu sääntöjä mitä hyvänsä käyttäen.

Toi 15min. aikaa ajaa viimenen kierros sääntö on musta perseestä, ku se mahdollistaa sen että 3 kierrosta ajanu voittaa 25 kierrosta ajaneen.
Ja sitte se mahdollistaa sellasen kikkailun että ku auto ihan paskana mutta juuri ja juuri saattaa liikkua (esim raidetanko poikki) nilkutellaan maaliviivan tuntumaan odottamaan että kilpailuaika päättyy ja sen jälkeen yritetään ylittää se maaliviiva. Jollonka kisan tasanen kärki ajaa tosissaan viimestä ratkaisevaa kierrosta ja maaliviivan tukkii pari autoo joissa repsikka kääntelee käsin etupyöriä. Heinolassa maaliviivan tuntumassa oli muutenkin aina suma.

Eli se voittakoon kuka ajaa pisimmälle, ja kun aika loppuu ni kaikki seis. Jos tää vaatii liikaa ukkoja kelloja lippuja radan varteen ni ajetaan sitte vormula säännöillä.

Samaa mielipuolta minäkin,ja noin teemme jos onnistuu suunnitelmat kisan järjestämisestä.
Taitaa "poijaat" tahallaan pimittää tuloksia,tai sit piruuttaan ku tyhmät(niiku minä) niitä huutelee.
Tartteis varmaan tyytyy vaan kohtaloonsa ja mennä saunan taakse piiloon
__________________
Parempi haluta sellast,mitä eivoi saada,kuin saada sellasta mitä eihalua.

Istun tai kävelen,
Pylly päästää sävelen!

RRC Vakiona Ajomukavuus ja Maasto-ominaisuudet

LA CH 31 TT eli Tupla TEE




www.wuoksioffroad.com
montenegro offroad club #98
Vastaa lainaten
  #199  
Vanha 13.03.2011, 21:50
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön Näytä viesti
Moi

meidän aivoriihenriiihen ehotus

kisa kestää esim 20 kierrosta tai 2 tuntia kumpi tulee ensin täyteen
kuka ajaa ekana 20 kierrosta voittaa muut sijat kierroslukujen ja maaliintulojärjestyksen mukaan

tai kun kaksituntia tulee täyteen kierrosten lasku lopetetaan ja ajetut kierrokset ratkaisee
samalla kierrosmäärällä maaliintulo järjestys ratkaisee
jos esim kolme autoa ajaa saman kierrosmäärän ja jää kahdentunnin jälkeen ns.viimeiselle kierrokselle
niiden sijoitus on sama paitsi sitten kun saadaan ratatuomarit ja kilpailuaika reaaliajassa koko rataalueelle silloin kahden tunnin jälkeen keskeytyspaikka ratkaisee

- ossi-

PS. kattokaa vittu formuloita ei sen tarvi olle sen vaikeampaa

tai tehdään tähänkin todella vaikeat ja sellaiset että joka säännöstä voi tehdä viisi tulkintaa ; )
2 tuntia kauhee aika! Muutamien (niin kuskien, kuin katsojienkin) kanssa keskustellu näistä crossikisoistakin, niin enemmistö on ollut kyllä sitä mieltä, että tunti olis ihan ihan maximi ajoaika. Perustelut, vanhat kuskit ei jaksa veivaa Katsojille enemmän säpinää ja seurattavaa, kun ajoaika lyhyt ja porukka näin ollen yrittää enemmän.

Myös lyhyehkö rata osan mielestä plussaa, koska silloin on enemmän tilanteita ja kuulemma adrenaliini taso pysyy korkealla paremmin. Toiset taas ei tykkää, jos on paljon säpinää ja tapahtumia.......heille suosittelisin shakkia tai jotain muuta, kuin officrossia
Vastaa lainaten
  #200  
Vanha 13.03.2011, 22:08
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Officrossin tuloksia SÄÄNNÖILLÄ.


MÖNKIJÄT

1.Jarkko Lempiäinen
2. Pekka Rasipelto
3. Markku Lehtonen
4. Asta Katajainen
5. Pekka Leppänen

PIENIPYÖRÄISET

1. Vitikainen Tuomas/Pasi Matilainen nro.10, 17 kierrosta
2. Lempiäinen Riku nro.8, 17 kierrosta
3. Salmiranta Arto nro.16, 16 kierrosta
4. Pesonen Jorma nro.14, 16 kierrosta
5. Sakari Norokorpi/Eero Koivisto nro.11, 16 kierrosta
6. Lehtomäki Mikko nro.7, 15 kierrosta
7. Parkkinen nro.1, 15 kierrosta
8.Tapani Virtanen/Sanna Isotalo nro.5, 11 kierrosta
9.V-M Raunio/Jukka Fäldt nro.15, 6 kierrosta
10. Juha-Pekka ja Harri Veijanen nro.3, 6 kierrosta

Keskeyttäneet:
Arto Nyman/Aki Lehtonen nro.2, 14 kierrosta
Pekka Lehtonen nro.6, 13 kierrosta
Jarmo Laari/Simo Kuutvuori nro.12, 11 kierrosta
Pantteri/Dirty Jormalainen nro.9, 2 kierrosta
Tomi Laisi nro.4, 1 kierros



ISOPYÖRÄISET

1. Nyholm Tomas/Kari Korhonen nro.4, 19 kierrosta
2. Simelius Petri/Saija Pasanen nro.8, 18 kierrosta
3. Jani Heiskanen/Antti Lepola nro.5, 16 kierrosta
4. Mika Jussilainen nro.2, 15 kierrosta
5. Ismo Honkalammi/ nro.6, 7 kierrosta
Antti Luostarinen

Keskeyttäneet
Tero Ovaska/Jari Alanen nro.7, 10 kierrosta
Marko Haapsaari nro.13, 10 kierrosta
V-M Raunio/Jukka Fäldt nro.15, 9 kierrosta
Roope Forsberg/ nro.1, 7 kierrosta
Markku Forsberg
Sami Lehtinen/Heikki Pajunen nro.3, 4 kierrosta
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
officrossia keväällä Tylylässä!!! uokki Chit-Chat 6 13.12.2010 22:47
officrossia keväällä Tylylässä!!! uokki Tapahtumat 31 08.09.2010 20:37
Rallisprinttiä Heinolassa uokki Tapahtumat 8 13.03.2010 07:37
16.4 heinolassa tapsa4x4 Tapahtumat 22 20.04.2006 12:10
OT: Maarataa Heinolassa. HannuNurminen Tapahtumat 1 20.07.2005 17:03


Sivu luotu: 09:31 (GMT +2).