Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 10.03.2011, 14:24
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Perusasetus

No juu, jenkeistähän tota sopivaa tuubaa saisi mutta ei sieltä viittisi lähteä tilaamaan. Juu eihän tuo tavara ihan halpa ole, sen verran olen itsekkin saanut selviteltyä.. mutta tuntuu olevan yllättävän hankalaa löytää täältä sopivaa matskua mitoiltaan ja ominaisuuksiltaan

Minulla olisi näillä näkymin mahdollista saada Onniselta tavaraa kohtuuhintaan, mutta tämä ei ole ihan varmaa vielä. Onnistelta kyllä löytyy tavaraa jos jonkinlaista, kunhan vain joku viisas osaisi kertoa mikä on riittävän vahvaa ja kimmoisaa tavaraa tukivarsiin.

Putken halkaisijan ja seinämän vahvuudet on kyllä riittävällä tarkkuudella tosiaan tiedossa, enää tarttisi tietää matsku ja katsoa sitten siitä että mitä sopivia vaihtoehtoja löytyy. Onnisen tuoteluetteloa on tullut kyllä ahkerasti selattua, mutta kun ei ole metalliasiantuntija niin paha sieltä on arvalla valita sopivaa

Vastaa lainaten
Vanha 10.03.2011, 17:03
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Perusasetus

mulla on tässä ikuisuusrosessissa takapään nelilinkkien putket 42x24 ainesputkea, en muista että mitä lajiketta se on merkinnöiltään mutta kohtuu sitkeetä evästä sen piti olla kun kirjoja selattiin. seinämä on 9mm, hintaa en muista mutta järkevällä kilohinnalla ihan ykköskympeillä noi lunastin eräästä koeistamosta mistä olen askartelueräksiä hakenut.

kestosta on sellainen mututuntuma että jos noi putket antautuu niin silloin on tapahtunut paljon muutakin omituista.,.....

Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HDJ:n Tukivarsien puslat Jeeper Tekniikka & Jutustelu 7 20.10.2008 19:11
M: Tukivarsien kiinnityslaipat sakari65 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 11.01.2008 20:53
LJ-70 tukivarsien puslat jampeli Tekniikka & Jutustelu 0 04.11.2007 19:31
o: LJ:n tukivarsien korvakkeet Jii-Jii O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 24.02.2006 10:30
sj:n tukivarsien paikka? Turboic Tekniikka & Jutustelu 1 15.11.2004 16:09

Sivu luotu: 15:30 (GMT +2).