![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#21
|
|||
|
|||
|
D4D koneella se kulutus tippui hieman, mutta sitä edeltävä imee muuten aika urakalla. Ajoin kerran Salosta -> Vantaa -> Salo niin kulutus oli 15l/100km! Tuo oli siis sillä D4D koneen edeltäjällä. D4D koneella sama reissu vei muistaakseni 11-12l/100km. Toisaalta taas ex. 2.4d vapari transportteri vei täsmälleen samalla reissulla 6.8l/100km vaikka mittarissa oli se 500tkm.. Hieman kyllä yllätti tuon Transportterin kulutus.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään 4WD Hiacen vanteet | BATMAN | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 17.09.2009 06:07 |
| M.hiacen lukko | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.12.2007 19:25 | |
| Hiacen 2L2 vm.90-> | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.03.2007 21:33 | |
| Hiacen"perä". | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 21.10.2006 16:50 | |
| O: 4x4 Hiacen takaperä. | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.02.2006 17:39 | |