Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 08.03.2011, 14:58
oIIIIIo oIIIIIo ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 27.02.11
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 19
Perusasetus

Mielenkiintoinen ja ajankohtainen topsu myös mulle..
Vasta hommasin tämän nykyisen vempeleeni, joka katsastettu korotuksineen päivineen.
Toissapäivänä aloin ottaan traikkua perään ja vaikka nokkapyörä oli äärimmillään ylhäällä, joutui kärrinaisan silti nostamaan kiinni koukkuun.
En tiennyt itkisinkö vai nauraisinko kun katsoin tulosta....täysi mahdottomuus lähteä mihinkään kärry perässä. Siksverta hurjalta näytti kun kärrin etummaiset pyörät oli ihan huolella irti maankamarasta.
Asuntovaunua ei tartteis edes kokeilla ennen kuulan laskemista. On senverran pitkästi perää akselin takana, et jo aiemmillakin ajokeilla raapi nostojalat maata notkelmissa, vaikka ei kuula läheskään noin taivaissa ollutkaan.
Mittasin huvikseni ja 59cm näytti mitta kuormaamatta
Nyt kaiken muun kähläämisen lisäksi pitää sitten koukkukin laskea.
No, onhan se hyvä kun on ihmisotuksella aktiviteettia.
Jännä vaan kun muuten ovat niin tämäköinä mittojensa kanssa konttoreilla
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Новый год Россия RAF Tapahtumat 3 03.01.2010 17:12
Myydään veto koukku RIPAX O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 07.06.2009 21:54
M: LJ- 70 veto aks. JV73 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 28.05.2007 23:10
Q:Veto-painot? Tekniikka & Jutustelu 5 21.03.2005 18:18


Sivu luotu: 05:55 (GMT +2).