![]() |
![]() |
|
Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() nythän mä tajusin...eli länsmanni hoksas kun vihdoin ja viimein heräsi selvänä mitä tulikaan tehtyä... http://kuvaton.com/browse/17229/arto...n_facepalm.jpg Siis Voi vide! mitä mä oooooonnnnn TEHNY!!!???
|
|
||||
|
||||
![]()
Säälittävää touhua. Pakko se on uskoa, että joku voi olla noin tyhmä.
|
||||
|
||||
![]()
Luulen et tälle sekoilulle löytyy käsikirjoittaja ja markkinointi pelaa.
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Näin se taitaa olla mutta säälittävää on se, että joku/jotkut tällaiseen älyvapaaseen touhuun suostuvat. Ehkä julkisuus on joidenkin ihmisten mielestä niin hieno juttu, että sen eteen voi tehdä mitä vaan.
|
||||
|
||||
![]()
Melkein 250 mainostajaa jo tälläkin palstalla
![]() |
|
|||
|
|||
![]() BREAKING NEWS!!!!
http://www.iltalehti.fi/viihde/20110...65311_vi.shtml
Johanna Tukiainen haki avioeroa Maanantai 14.3.2011 klo 15.39 (päivitetty klo 16.17) Johanna Tukiainen jätti tänään avioerohakemuksen Helsingin käräjäoikeuteen. Arto Länsman ja Johanna Tukiainen hääpäivänään. (VILLE-PETTERI MÄÄTTÄ) Johanna Tukiainen ja Arto Länsman menivät naimisiin 26. helmikuuta. Ilta-Sanomat kertoo, että Tukiainen kuitenkin perui avioerohakemuksensa vielä saman päivän aikana. Tähän mennessä kaksi viikkoa kestänyt avioliitto on lyhyestä ajasta huolimatta ollut myrskyisä. Johanna ja Arto avioituivat jääkirkossa Länsmanin kotiseudulla Sodankylässä. |
|
||||
|
||||
![]()
Lappeenrannan pojat joukolla autokaupoille, eilisessä lehdessä oli että Tuksu tulee myymään autoja sinne oliko se nyt viikonloppuna
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
että näin | Chit-Chat | 3 | 21.09.2007 22:28 | |
Rover 3.5 V8 Hotwire EFI - käy nätisti | Ahosensetä | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 05.09.2007 22:02 |
Että vituttaa | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 27.08.2003 09:17 |
Tiesitkö, että... | mikk0 | Elämää suuremmat huijaukset | 10 | 13.04.2003 13:13 |
Saa laulaa mukana... | zartsa | URL | 0 | 19.03.2003 18:14 |