![]() |
![]() |
|
Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Eiku isäntä on ottanu vuorostaan osumia... http://metropoli.net/kaupunkilehti/a...verisesti.html Johanna Tukiainen oli viime yönä juhlimassa helsinkiläisessä ravintolassa tuoreen aviomiehensä, Arto Länsmanin kanssa. Illanvietto päättyi kuitenkin pikkutunneilla raivokkaaseen riitaan. Riita oli saanut ilmeisesti alkunsa Arton ja Johannan välisestä sanailusta, joka yltyi pariskunnan väliseksi taisteluksi. Ravintolapöydässä Tukiainen ja Länsman heittelivät toistensa päälle useita drinkkejä, ja lopuksi Tuksu löi yhden laseista rikki Arton päähän. Tässä vaiheessa paikalle saapuivat järjestyksenvalvojat, jotka poistivat tappelupukarit ravintolan tiloista. Hieman myöhemmin ravintolan edessä nähtiin ambulanssi jonka sisällä paikkailtiin Länsmanin verta vuotavaa päätä. Myös poliisit oli kutsuttu, ja silminnäkijöiden mukaan virkavalta veikin Tukiaisen mukanaan. ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Artolla on perjantaipipo...
![]() Lainaus:
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Tuota pariskuntaa pellempää porukkaa on kyllä vaikea kuvitella.
|
|
|||
|
|||
![]()
Nyt kun nykänen-tapola on saatu rauhotettua, niin tarttetaan uusi pelle
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
mä lähen jenkkeihin, mä lähen tukholmaan.
|
|
||||
|
||||
![]() nythän mä tajusin...
eli länsmanni hoksas kun vihdoin ja viimein heräsi selvänä mitä tulikaan tehtyä...
http://kuvaton.com/browse/17229/arto...n_facepalm.jpg Siis Voi vide! mitä mä oooooonnnnn TEHNY!!!??? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
että näin | Chit-Chat | 3 | 21.09.2007 22:28 | |
Rover 3.5 V8 Hotwire EFI - käy nätisti | Ahosensetä | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 05.09.2007 22:02 |
Että vituttaa | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 27.08.2003 09:17 |
Tiesitkö, että... | mikk0 | Elämää suuremmat huijaukset | 10 | 13.04.2003 13:13 |
Saa laulaa mukana... | zartsa | URL | 0 | 19.03.2003 18:14 |