![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Tyyli on kaukana maastureista. Ne ovat työkalumaisia, pakumaisia ja pappamaisia autoja. Niillä ajavat ihmiset käyttävät Tarjoustalon tuotteita ajaen lippalakki päässä iso maha vyön päällä röllöttäen. Myös kaikenlainen sporttisuus on maastureista kaukana. Ei näy lenkkipolkujen pysäköintipaikoilla maastureita.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eikö lippis päässä saa ajaa? Ajatko itse kenties silinteri päässä? Ai niin se on pakko olla apparin penkillä kun muuten se hankaa kattoverhoiluun ikävän jäljen ![]() Mitä on sporttisuus? Onko se jotain syötävää? Vai onko sillä jotain käytännön hyötyä, sen lisäks että automyyjät saavat helpommin myytyä uusia autoja koska ne ovat "sporttisia" |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() rekisteröimätönLainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
- Sanoo herra, joka taitaa itse ajella muovipulkalla. - Kiinnostaa korkeintaan köyhiä ja kateellisia. - Tulee se silti halvemmaksi jos kilometrejä kertyy tarpeeksi. - Eikö miehessä ole särmää tarpeeksi kun pitää autolla kalastella arvostusta muilta? - Erinomaiset ajo-ominaisuudet. - Ei kiinnosta muiden naisten mielipiteet. Pääasia että oma emäntä tykkää. - Bullshit. - Suorituskyky? Kateellisten panettelua sellanen. Köyhillä on kiire, minä ajelen rauhassa. - Miksi pestä autoa kun voi ajaa sateessa? - Kyllä ne lumet sieltä tippuu kun lähtee ajamaan.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Venäjällä osataan vissiin arvostaa. Tai ainakin näkyy tosi useesti ökymaastureilla suomessa ajelevan |
|
||||
|
||||
![]()
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous...id=20110363507
Lainaus:
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä citymaasturilla(munanjatkeella) pääsee suoralla auratulla tiellä.Nyt talvella oltiin metsällä ja äijät elvisteli nelivetoautoilla,no lähdettiin passiin,tiellä oli 10cm pakkaslunta ja loivahko pitkämäki.Ekan meni scoda octavia scot 4x4 eteni noin 1,5m tokana chervolet capitiva eteni 8m ,mulla oli pajeron perässä kärry ja rupesin ihmetteleen kun vähän ennen mäen päälistä toppas no oli käsijarru päällä. Kyllä ukot oli vähän noloina.Äänit anna näille 70-90 vuosien RUMILLE kotteroille missä on vararengas takaovessa.
|
|
||||
|
||||
![]() Eikös se näin ole?Lainaus:
![]() ``Urheilu haisee hielle, harrastukset polttoaineelle.´´ ![]() ![]()
x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x Kahta en vaihda, neloselta ykköselle ja vauhdista pakille. En juo uskonnollisista syistä... Vaan ihan muista syistä. https://www.youtube.com/channel/UCf7...qzW7i8mdpHyLWQ ISORY SLCK #556 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Mulla edellisessä ostettaessa oli yli 400000km mittarissa ja nyt 600000km. Muuten meni perushuolloilla, paitsi kerran startti ja kerran laturi, niin ja lopuks sit vesipumppu ja sen seurauksena kansi. Mut kyllä se mun mielestä aika hyvin kesti jos lähemmäs 200000km ilman isompia ongelmia. Kyllä aika moni on kironnu UUDEMPIEN autojen ongelmia ja huomattavasti pienemmillä kilometreillä..... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan O. maastoauto | jukkan | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 12.12.2009 01:59 |
Ostetaan Maastoauto | keranha | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 09.12.2008 22:57 |
Vuoden huonoin polli | Joukka | Chit-Chat | 43 | 01.07.2005 09:09 |
huonoin öljy: | G280E | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 18.08.2003 09:04 |
Huonoin maastoauto | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 21.05.2003 19:38 |