![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Noissa vaimentimissakin kyllä taitaa hieman olla sama ongelma kuin monessa muussakin....eli hyvät maksaa. Kaverin chevellessä jotkuu hieman hintavammat vaimentimet....olikohan edelbrockin valikoimasta ja koneen kuitenkin sellainen ehkä vähän yli 650 heppaakin tarjoava V8 ja silti äänet on kyllä todella maltilliset.
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Desibelit on riittävän kova haaste ainakin rakennettujen tekniikoiden parissa. Tulevaisuudessa niidenkin kurissa pysymiseen joudutaan varmaankin kiinnittämään enemmän huomiota. Monilla asia varmaan on jo kunnossa, meillä ikävä kyllä ei. ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Kommenttia tuohon vaimenninasiaan, mulla on BJ:ssä kasikoneen perässä yksi edelbrockin dual in, dual out rst-vaimennin, muutoin rst-pakosarjat ja 2,5 " rst-putket. Joku tuollainen kuvan mukainen, läpivirtaava, kanavat menee kaksi kertaa ristiin vaimentimen sisällä.
![]() Kohtuu vaimeat, todella miellyttävät äänet, eikä katsurikaan kommentoinut mitenkään. Ei ole siis muita vaimentimia. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Siis jotain http://store.edelbrock.com/sdtseriesmufflers.aspx sivulla myytävää? Noihan on sangen edullisia, vaikka niille sitten laskis mukaan tullit ja kuljetukset ja kaiken. Jotenkin hassua, että on varaa rakentaa jotain puhtaasti hyödyttömiä useemman tonnin arvosia himmeleitä mutta parin sadan edestä äänettömyyttä on aivan täysin liian kallista, vaikka se sitten saisi koko himmelin käyttökelvottomaksi jopa omalla pihalla kaasutteluun... Mulle ainakin laitteitten äänenpaine on lähinnä haittatekijä jos kohta hyväsointiset koneet onkin lähellä sydäntä. Kovaäänisyys on kuitenkin eri asia kun hyvä soundi. Eniten mun sydän sykkii hyvin ja vapaasti hengittävälle slant sixille joka momentinmuuntimen välityksellä vie nätisti ja riuhtomatta hyvin viihtyvää seuruetta halki kesäisen maaseudun kun mankasta soi Honey B and the T-Bones. Joka tapauksessa pysyäksemme topicissa, on tosi siistiä seurata rataprojektin edistymistä, vaikka se alunperin käynnistykin perse eellä puuhun. Joillekin toisille täysin saavuttamattomissa olevat luvatkin on hankittu ihan sillä byrokratialla millä niitä hankitaan. Joskus syksyllä vasta tiietään mihin suuntaan oikeesti kannattaa mennä, mutta tähän hätään siis näyttää äärettömän lupaavalta. Tahdon tulla kattomaan vaikka tuskin omistan osallistumiskykyisiä ajokkeja siihen mennessä ![]() - t |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jatketaan mun puolesta rata-asialla. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Montaako autoa on ajateltu ajattaa samaan aikaan?
Kahta vai neljää? Meinaan, mahtuko sinne spooriin kaksi vierekkäin vai oliko tarkoitus ajaa yksi kerrallaan ja sitten hinata / nostaa raato pois ja uutta spooriin? ![]() ![]() Kun näin lukottoman kapineen omistajana (pojat omii jo) taitaa jäädä spoori läpäisemättä.. ..Ilman reiluhkoa alkuvauhtia! ![]() Noh, tutkitaan toi sitten kesäkuussa? Mutta mieluummin ite ajaisin ensin trialin ja sitten vasta särkemään autoo spooriin..
__________________
Broken Back Team #1 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Hauskan näköistä! Mut tosiaan sateen jälkeen noi multa/savikasat saattaa tulla todella haasteellisiks
![]() ![]() ![]() ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Olihan vyöt kiinni?
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Juu, vyöt oli kiinni, eikös se näkynyt ihan selkeesti videollakin?
![]() Eihän tuon testiajon pitänyt noin paljoa jännitystä tarjota. Jos siinä jotain kellahtamisia olisi ollut tiedossa, olisin kuvaajana jo ennakkoon pyrkinyt parempiin asemiin. Tarkoitus tuossa radassa on se, että ajetaan lyhyt mutkitteleva osuus joka on kaivettu maahan. Yhtenä ideana jyrkät 90 asteen kurvit ja hieman kaltevuuskulmia. Varsinaisia jyrkkiä nousuja ja mäkiä ei ole tarkoitus olla niin paljoa mitä kuvista ja videosta nyt sai ymmärtää. Nuo kaivuun jäljiltä olevat savikasat lähtevät vasta sitten kun kanjoni on kaivettu valmiiksi ja toimivaksi. Nyt ensimmäisellä testiajolla oli tarkoitus testata pystyykö kanjonin ajamaan yleensäkään läpi. Vastaus: ei pystynyt koska ratamestari oli jättänyt liian korkean kasan ylitettäväksi. ![]() ![]() Seuraava koeajo tapahtuu ensi viikolla. Rokkari vaatii pikaremppaa ja siihen ei ole nyt aikaa. Suunnitusautoja säästellään lauantain crossi kisoihin Punkalle. ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Joku tuol sano ettei ala pylväistä mökkiä tekemään. No sellaseskii on tullu pari yötä oltuu mikä tehty vanhoista pylväistä. Posti telellä oli sellanen mökki itärajan tuntumas. Tikkuset seinät oli.
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
Laitetaaski pitkästä aikaa "motivaatio" video klippiä.....vai oonkoha mä laittanu jo tän aiemmin
![]() |
#13
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Oletetaan ja toivotaan että kevät etenee nopeasti. Jatkossa kun rata on jo valmis ja yhdet kisatkin takana, kilpailupäivät ym ilmoitetaan yleisen tavan mukaisesti ajallaan. Nyt on pakko vähän poiketa säännöstä kun rata on vasta vaiheessa. Jatkoa ajatellen tarkoitus olisi että pidettäisiin kisat joka vuosi heinäkuun puolessa välissä. Tämä testi/harjoittelu voisi olla kuukautta ennen. Aikataulu on meille tiukka, mutta tähän ollaan valmiit sitoutumaan. Ja eihän sen radan tarvitse vielä täysin valmis harjoittelupäivänä olla. Jokatapauksessa joitain juttuja saattaa mennä korjauksen alle, eli on ihan hyväkin jos ei olla kaikkea liian pitkälle tehty. Eli alustavasti testing ajot olisi 18.06. Mutta tätäkin voidaan säätää sen mukaan mitä mieltä loppuviimeksi innokkaimmat testiajajat ovat. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Rata BMW | elhapero | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 04.12.2009 22:07 |
Rata Camaro -67 | O/M/V Muut | 2 | 24.08.2005 06:55 | |
Lahden rata? | Tapahtumat | 6 | 22.10.2003 09:51 | |
Alastaron rata-ajopäivät la 21.9 klo:9-11 ja 13-15 | Tron | Yleiset | 0 | 19.09.2002 07:28 |
Rata-ajot ?? | ZR1 | Yleiset | 0 | 20.03.2002 14:37 |