Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.03.2011, 20:31
lacrits68:n Avatar
lacrits68 lacrits68 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Kuusamossa
Viestit: 973
Perusasetus

moi!

Oliskohan tuosta mihinkään? http://www.firstfour.co.uk/champion/...364-646405.php

//Janne

__________________
discovery 1 -98 V8 projekti "Fenix"

"".......British humour......!"
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.03.2011, 22:53
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lacrits68 Näytä viesti
moi!

Oliskohan tuosta mihinkään? http://www.firstfour.co.uk/champion/...364-646405.php

//Janne
ei puhettakaan välityssuhteesta, line speedistä ja painosta...


champion, kingone ja tds goldfish näyttää kuvissa samalta... erona vain hinta ja tiedot... championeista huonoiten löytyy, ja esim kingone 9.5c nopeus tyhjänä 4.5m/min ja tds 9.5c on 17m/min.. ja vesitiivis.

pitää saada ehdottomasti max tonnilla, narulla ja joku 14--> m/min tyhjänä, kuorman kanssa näkyy kaikki vetävän sen pari metriä....
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.03.2011, 00:00
lacrits68:n Avatar
lacrits68 lacrits68 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Kuusamossa
Viestit: 973
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
ei puhettakaan välityssuhteesta, line speedistä ja painosta...
Löytyi toisaalta:

Specifications
Rated Pull Line 12000lb (5400kg)
6hp /4.5kw Series Wound Motor
Gear Reduction 254:1
Drum Size 63.5mm x 229mm
Mounting Pattern 254mm x 114.3mm
Weight 45kg

ja saman valmistajan "uudempi versio" http://dl.dropbox.com/u/5846105/Winc...EWX%20Spec.pdf

pahasti saman näköisiä...! http://www.electricwinchshop.co.uk/k...12-0c-12v.html

Ite en ole mikään HC käyttäja ja käyttöä löytyy satunnaisesti paikallisilla off treffeillä...! Autona LR 110

//Janne
__________________
discovery 1 -98 V8 projekti "Fenix"

"".......British humour......!"
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.03.2011, 21:34
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

noikin tuntuu ihan ok laitteilta, tosin mä kun en ajatellut ihan noin isoa laittaa, 9tonninen saa piisata niin kovinhan hitailta noi paperilla näyttää verrattuna esim lipposen myymiin

TML X8288 695,00€
i Comeup DS9,5 850,00€ jotka molemmat on vissiin 19m/min tyhjänä

atlokin warnitarjous on hieman kalliimpi mutta siinä onki jo naru mukana...

tds goldfish taasen on lähes saman hintainen (£389+vat sis.asennushilut, pylpyrän) kun noi sun laittamat 12000lbs, mutta nopeus on siiinäkin 17m/min tyhjänä, 125 puntaa lisää ja saa 30m dyneemaa aluliukukidalla saman..
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 02.03.2011, 22:22
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.285
Perusasetus

En ihan sokeasti lähtis noihin ilmotettuihin nopeuksiin luottamaan. Tabor 9k ja EWX9500 tjsp ilmoitetut nopeudet oli samat mutta selkeästi kiinalainen oli hitaampi (ja äänekkäämpi).
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 05.10.2012, 21:30
piippu piippu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 31.05.05
Sijainti: Härmä & Jokioinen
Viestit: 316
Perusasetus

Jatketaas wanhaa keskustelua.....

Pystyykö TML X12500 vinssistä kääntää vapautusvivun päätyä muhun asentoon kuin suoraan ylös? (kun en ole ikinä tuollaisen sisälle katsellut ja ihan tuliterä laite kyseessä, niin ei kehtaa ihan kokeilumielessä räjäyttää pöydälle)
Cherokeen syylärin alla vähän ahdasta ja olisi huomattavasti helpompi jos sen päädyn voi tosiaan pyöräyttää niin että vapautusvipu sojottaisi suoraan eteenpäin....ja saisi vinnsin muutenkin ylemmäs (kiinnityspulttien puolesta homma onnistuisi, mutta onko tuolla sisällä jotain semmosta, että homma vaan ei mene kuin ajatus?)

Kuvatus vastaavasta kapistuksesta:
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Kuvankaappaus 2012-10-5.jpg‎
Views:	521
Size:	92,0 Kt
ID:	30169  
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.10.2012, 08:22
vilenius:n Avatar
vilenius vilenius ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.11
Sijainti: Ylivieska
Viestit: 221
Perusasetus

käytä toi vapautus vipu irti ja kato onko sielä vaan semmonen ura mihin vipu menee jos näin niin sittehän sen voi kääntää.T-Max vinssisä on ainaki sillai mut toi vaihteistonpääty on vähä eri näkönen.
__________________
JOLMA
Jokilaakson Maastoautoilijat
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 06.10.2012, 15:27
Patu925 Patu925 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.564
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja piippu Näytä viesti
Jatketaas wanhaa keskustelua.....

Pystyykö TML X12500 vinssistä kääntää vapautusvivun päätyä muhun asentoon kuin suoraan ylös?
Pystyy. päätykoppa 6koloruuveista auki, vedä 3mm ulospäin ja pyöräytys uuteen asentoon ja ruuvit kiinni.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Runva - vinsseistä kokemuksia? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 18 15.09.2010 22:44
Kysymys vinsseistä blomi Tekniikka & Jutustelu 2 30.12.2008 09:03
kellään kokemuksia TML vinsseistä? hamaBJ40 Tekniikka & Jutustelu 21 11.02.2007 18:11
kokemusta/tietoa KEW merkkisistä vinsseistä Cental73 Tekniikka & Jutustelu 9 11.08.2006 22:51
tojon pto vinsseistä Tekniikka & Jutustelu 4 02.04.2005 11:12


Sivu luotu: 05:09 (GMT +2).