![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Nyt kun sain korotettua koko auton niin ohjaus tuntuu samanlaiselta kuin ennen kortustakin enkä tehnyt mitään sille. Mut yksikään vaihde ei mennyt kunolla päälle. Heti kun otin kumisuojukset pois niin meni kaikki vaihteet hyvin päälle. Syylärille ei joudu tekemään mitään.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Jep aivan kuten tuossa aikaisemmin mainittiin joutuu niitä keppejä taivuttamaan, ollaan ihan pilleillä vedetty punahehkuuseksi ja sitten silmävaraisesti vääntää oiket kulmat ........
__________________
No niin, mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa🤣 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Nyt kun on tota tullut katseltua tossa niin vaihteet menis päälle sillain ku kääntää sen pellilevyn mikä siinä suojakumien kans on mutta ottaako sit töyssyssä kiinni siittä ei tietoa
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lähteekö noi vaihdekepit noilla pulteilla auki vai mistä? ja voiko autolla ajaa nyt kun keppejä ei ole jatkettu ja vaihteet menee normaalisti päälle ilman sitä suojakmijuttua? vai rasittuuko sielä jokupaikka??
|
|
#5
|
|||
|
|||
Vielä yx tapa.
Ittellä ku on kakski noita hilteitä ni pyhä hiluksiin tein niin et värkkäilin semmosen pudotus kauluksen sihe,eli siitä kumien kanssa naitetusta laipasta malli ja leikaten pellistä samanlainen. Sit korotuksen korkunen peltisuikale heftaten sen laipan ulkoreunaan,sit kierretangosta L kirjaimen malliset pultit ja reijät sihe kauluksen kylkeen. Ne l-pultit niihi reikiin ja pultin toiset päät muttereineen sihe keppireijän reunaan porattuihin reikiin ja sit ne alkuperäset gummi kortonkit pelti ruuveilla kehyksineen rihkamoineen sen kyhäämäsi soikon pohjaan. Näin siis laskettiin kortonkien kiinnityspinta alkuperäselle tasolle,no rysä hiluksissa sit leikkasin koko kartaani tunnelin siltä kohtaa 5cm matalammaksi. No täs oli nyt kaks tapaa. Nii joo jotku sanoo et ne kepit ottas sen reijän reunoihin kiinni mut en mä oo huomannu et ottais,se kumi hässäkkä ku jää alkuperäistä ylemmäksi ni se "panttaa" niitä keppejä niin et sen kepin liikkeet menee vähä omituisiks.
Viimeksi muokannut RIPAX : 24.02.2011 22:53 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| BJ vaihdekepin irroitus... | Heikki L | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 05.08.2013 20:16 |
| vaihdekepin nuppi | toyota4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 22.04.2007 09:41 |
| auton jatkaminen | upi7 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 11.10.2006 12:53 |
| Iskareiden "jatkaminen" ? | Tumppi | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 08.04.2006 20:37 |
| RE:BJ-42:sen riipukkeiden jatkaminen? | tp | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 28.12.2004 08:40 |