![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#5
|
|||
|
|||
|
ei sillä ole kestoon juurikaan vaikutusta, ihan hyvin voit tulpata nestekierron koneesta ja laittaa sellasen ahtimen jossa ei ole alunperin jäähdytystä. se on hifistely juttuja se neste kierto
![]() laita sit samalla vrtaavampi ahdin jos kerran oot vaihtamassa, orkkis gr:n ahdin on nimensä mukaan ahdistin. ite teetin aikoinaan gr:n omasta virtaavamman, sinne vaihettiin siivet, muitaakseni imu oli 42,5mm ja pako hyvin virtaava 47mm. auttaa pirusti kulkuun, eikä ahdinkaan eikä kone kuumene enää niin helposti. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Patrol startti ongelma??? | tessu | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 11.05.2010 16:42 |
| patrol gr leima ongelma | boozer | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.02.2007 15:13 |
| patrol käynti ongelma | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 25.01.2007 09:10 | |
| patrol lukko ongelma | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 10.11.2006 17:45 | |
| 2L-T:n turbo ongelma *OSTETAAN* | VMK | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 25.09.2005 09:54 |