Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 23.02.2011, 10:16
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

ei sillä ole kestoon juurikaan vaikutusta, ihan hyvin voit tulpata nestekierron koneesta ja laittaa sellasen ahtimen jossa ei ole alunperin jäähdytystä. se on hifistely juttuja se neste kierto

laita sit samalla vrtaavampi ahdin jos kerran oot vaihtamassa, orkkis gr:n ahdin on nimensä mukaan ahdistin.

ite teetin aikoinaan gr:n omasta virtaavamman, sinne vaihettiin siivet, muitaakseni imu oli 42,5mm ja pako hyvin virtaava 47mm.

auttaa pirusti kulkuun, eikä ahdinkaan eikä kone kuumene enää niin helposti.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrol startti ongelma??? tessu Tekniikka & Jutustelu 9 11.05.2010 16:42
patrol gr leima ongelma boozer Tekniikka & Jutustelu 7 08.02.2007 15:13
patrol käynti ongelma Tekniikka & Jutustelu 5 25.01.2007 09:10
patrol lukko ongelma Tekniikka & Jutustelu 5 10.11.2006 17:45
2L-T:n turbo ongelma *OSTETAAN* VMK Tekniikka & Jutustelu 20 25.09.2005 09:54


Sivu luotu: 02:46 (GMT +2).