Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   patrol gr turbo ongelma (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=81411)

Rekisteröimätön 22.02.2011 22:41

patrol gr turbo ongelma
 
grrä rupes pukkaamaan turposta öljyä pihalle ja otin turpon irti ja turpossa oli todella paljon välystä pitkittäin ja aivan pieni välys ylä ja ala suunnas...ja tuossa turpossahan on nestejäähdytys ja kaverilla olis hyllyssä muutama samanlainen turpo mutta niissä ei ole nestejäähdytystä joten voiko sellaisen laittaa tilalle/kestääkö se?asiasta tietäviltä olis kiva saada tietoa kun itte en oo pahemmin turpojen kans räpänny

Repro 23.02.2011 06:29

Voi sellaisen laittaa, silloin se ei vain ole jäähdytetty, muista tukkia nestekierron letkut. :D
Päittäisvälys on pahasta.

Rekisteröimätön 23.02.2011 10:02

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Repro (Viesti 743269)
Voi sellaisen laittaa, silloin se ei vain ole jäähdytetty, muista tukkia nestekierron letkut. :D
Päittäisvälys on pahasta.


mutta kestääkö se kun se ei ole jäähdytetty onko kellään kokemuksia? joo pitää muistaa tukkia :D

Rompe1 23.02.2011 10:12

Älä rääkkääkkääkkää sitä liikaa, sehän sen ratkasee.

jv 23.02.2011 10:16

ei sillä ole kestoon juurikaan vaikutusta, ihan hyvin voit tulpata nestekierron koneesta ja laittaa sellasen ahtimen jossa ei ole alunperin jäähdytystä. se on hifistely juttuja se neste kierto :D

laita sit samalla vrtaavampi ahdin jos kerran oot vaihtamassa, orkkis gr:n ahdin on nimensä mukaan ahdistin.

ite teetin aikoinaan gr:n omasta virtaavamman, sinne vaihettiin siivet, muitaakseni imu oli 42,5mm ja pako hyvin virtaava 47mm.

auttaa pirusti kulkuun, eikä ahdinkaan eikä kone kuumene enää niin helposti.

Rekisteröimätön 23.02.2011 10:31

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja jv (Viesti 743310)
ei sillä ole kestoon juurikaan vaikutusta, ihan hyvin voit tulpata nestekierron koneesta ja laittaa sellasen ahtimen jossa ei ole alunperin jäähdytystä. se on hifistely juttuja se neste kierto :D

laita sit samalla vrtaavampi ahdin jos kerran oot vaihtamassa, orkkis gr:n ahdin on nimensä mukaan ahdistin.

ite teetin aikoinaan gr:n omasta virtaavamman, sinne vaihettiin siivet, muitaakseni imu oli 42,5mm ja pako hyvin virtaava 47mm.

auttaa pirusti kulkuun, eikä ahdinkaan eikä kone kuumene enää niin helposti.

okei :) kiitosta vaan tiedosta!pitääpä kattella minkälaisen mutkan sinne perkeleen ahtaaseen paikkaan saa tukittua :D

Janne1986 23.02.2011 16:19

Eli muista käyttää autoa tyhjäkäynnillä tarpeeksi kauan.
Varsinkin jos olet antan sille paljon "happea".

Rekisteröimätön 23.02.2011 21:54

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Janne1986 (Viesti 743403)
Eli muista käyttää autoa tyhjäkäynnillä tarpeeksi kauan.
Varsinkin jos olet antan sille paljon "happea".

jep! :)

santikko 24.02.2011 10:40

turbotimer helpottaa tota jäähdyttelyä kummasti.


Sivu luotu: 17:09 (GMT +2).