![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Mahtaakohan hj.ssa olla omasta takaa paineenrajoitinta moottoriöljylle? Kyllä suodatimen pohjalla jokin venttiiliin viittaava härpäke on aina ollu, tiedä sitten toimiiko ne ![]() Nyt ois kyllä kylmäkäynnistys kokeiluille hyvä keli -34c ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Onhan siellä paineenrajoitin siellä pumpussa.Putsarissa on tukkoisuuden takia ohivirtausventtiili,eli jos putsari on tukossa niin öljyn kierto jatkuu suodattamattomalla öljyllä.
Imuputken ilmavuoto on kanssa omiaan aiheuttamaan viivettä paineennousuun. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
minkä takia kylmällä kelillä on kovemmat paineet kun lämpimällä vaikka öljy on nyrkinkokosena lönttinä öljypohjassa?
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vastaava ilmeni kun tutkittiin kannattaako biodieseliä lämmittää, ei kannattanut koska viskositeetin aleneminen alensi ruiskutuspainetta. Kylmä öljy ja suurempi ruiskutuspaine tuotti paremman ruiskutuksen ja palamisen. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Huuto 12ht kone | linttala | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 13.05.2010 08:45 |
Ostetaan Toyota CT-26 ahtimen öljynpaineen ja -paluunlaippa | Juh0 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 30.11.2009 18:12 |
12ht lohko | Pexi | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 29.04.2009 14:02 |
Myyty HJ:n 12HT moottori | Gegguli86 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 07.01.2009 22:14 |
M: 12ht | r2ree | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 31.05.2008 20:15 |