Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 17.02.2011, 00:21
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter Näytä viesti
Tällä hetkellä 6,7 senttiä per alkava sata kiloa per päivä.
Eli verot kun kokonaismassa 2580kg ja co2 päästöt 263g/km
Kaksikäyttöautona 0,067 x 26 x 365 = 635,83e, tähän vielä päälle perusosa painon mukaan 275,21e eli yhteensä 911,04e vuodessa.
2-paikkaisena pakuna 0,009 x 26 x 365 = 85,41e + 275,21e = 360,62e
Henkilöautona 0,067 x 26 x 365 = 635,83e + 266,815e = 902,65e kun perusosa tulee co2 mukaan.
Käyttövoimaverohan laskee 1.1.2012 alkaen 5,5 senttiin
Okei sehän tuli selvästi. Öö eli tällä hetkellä siitä että 5-paikkainen pehmyt penkkinen maasturi on rekisteröity pakettiautoksi ei ole juurikaan hyötyä, tai siis edellä olevan laskelman mukaan jopa haittaa. Mikä tuossa on sitten ollut ideana, rekisteröidä auto uutena pakettiautoksi. Jokin yrityksen verojuttu?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
Pajero v6 Tumestus Tekniikka & Jutustelu 6 30.05.2007 10:43
Pajero 2.5 TD -88 O/M/V Ajoneuvot 3 28.03.2006 18:50
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux O/M/V Muut 0 28.10.2005 07:32
M/V: Pajero -98 L-200 O/M/V Muut 5 25.10.2005 18:19


Sivu luotu: 19:13 (GMT +2).