![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() timeriLainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Nonni, kiitti vinkeistä ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() timeri
en tiiä sitä että auttaako merkkiliikkeessä käynti asiaa. minulle dieselkorjaamolla sanottiin että mennä käymään näillä jotka tekee teholisäyksiä autoihin, oulussa ainakin kaksi paikkaa nitä tekee! omasta datsunista tukin egr:rän, koneen huohotuksen pistin imusarjasta kartanolle ja sitten coolerin vieressä oleva läppä systeemi joko kokonaan pois tai sitten kunnolla se herkistellä että varmasti toimii! egr:rän tulppaus on enämpi kuin suositeltava homma,sotkee konetta meleko rankanlaisesti...jaskapa? paljonko on ajettu sun datsunilla?onko tuotu joskus jostai? minulla italian terveisiä! mikä katkasia on keskikonsolissa ylimmäisenä? mulla vain pohja jäljellä siitä ja nissanilla eivät osanneet auttaa:-(
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() T:LINNA |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Aivan joo. Itekkin ajattelin ottaa ton egr:n pois kun eihän sillä hittoakaan tee, muuta kun että sotkee koneen :P Täytyypä käydä kyselee noista liikkeistä mitä niillä ois tarjota. Suurin osa myy vaan niitä pelkkiä tehoboxeja joka liitetään siihe egun rinnalle. Ja mitä oon hevosten tietotoimistosta kuullu nii niillä on kyllä saatu koneita rikki :/ 290000 on tullu lasiin tossa mun kotterossa. Millasii lukemii lie ajaneet noilla koneilla ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() timeri
tarkoitin tuossa käsijarrunvieressä olevaa konsolia ja sen katkaisijat?
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
T:LINNA |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Eli nuo puhutut kulutukset ovat 2.8td entäs onko kellään tietoa sen 3.0 koneen kulutuksesta?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla nuo. Eikä tietoa tuosta ylimmäisestä.
Akku täytyy olla timmissä kunnossa näillä pakkasilla.Täytyy kiertää kunnolla ympäri.
Viimeksi muokannut KAS : 03.04.2011 18:51 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() timeri
minulla ei oo olunna datsunissa mitään käynnistyvyys ongelmia. -33 astetta viikolla oli pakkasta ja noin 5 tuntia roikassa . 2 hehkutusta:ensimmäinen hehkutus niin pitkään että kuuluu releen napsahdus konehuoneesta, että lopettaa hehkutuksen(noin 20sekuntia) sitten käännän virta pois ja odota että sulakerasiasta auton sisällä kuuluu napshdus(noin 2-3 sekuntia) ja sitten uusi hehkutus noin 3 sekuntia ja starttaus ja aina lähtee! jos liian nopeasti yrittää hehkuttaa uudestaan se ei hehkuta, pitää oottaa se sisätilan sulakerasiasta kuuluva napsahdus! oliko hankalasti selitetty? mulla uusi akku ja alaku talvesta vaihettu suodatin, polttoaineen suodatettavuus oulun huoltiksilla -32 astetta
|
|
|||
|
|||
![]() timeri
kuva näkyy mutta ensaa selevää nuista katkaisijoista kerro ne mulle?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kytkimessä merkkivalo ylhäällä. Syttyy kun käyttää kytkintä ON asennossa. Kytkin ponnahtaa perusasentoon. Kuvassa olis pissapojan tai jms kuva jossa litkunpinta väreilee? Huono on tämä selostuskin. Auto on uitettu ruotsista joskus.
Viimeksi muokannut KAS : 03.04.2011 18:51 |
|
||||
|
||||
![]()
Eikös tuossa symbolissa oleva sahalaitainen merkki tarkoita yleensä jonkinlaista lämmitystä?
Pyyhkijälle, lasiin sulan kohdalle, pissapojan suuttimelle...? |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Joo käyttöohjekirjasta lukasin niin se on tuulilasin lämmitin. joka toimii n. 15 min. kerrallaan ![]() |
|
|||
|
|||
![]() timeriLainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
no nyt näkee, kiitos, onko sulla sitten tuulilasissa näkyvillä jotain vastuksia,minulla ei kyllä mitään näy?
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() timeriLainaus:
dieselin jäänesto. jos polttoaine järjestemässä tai tankinpohjalla on vettä,liottaa jäänestoaineet nämä vesipisarat sellaiseen muotoon että ne lähtevät/sekoittuvat polttoaineeseen ja sitäkautta jäätymisongelma poistuu. mutta. jos tämä toimenpide tehään talvella kovalla pakkasella ,niin dieselin syttymisherkyys pienenee ja saattaa sitämyten huonontaa käyntiinlähtöä. ja nyt on ollut niin kovat pakkaset että hyvaalätuinen polttoainekkin on ollut jo suodatettavuuden rajoilla( ei tietenkään arktinen laatu) |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan Terrano vm -91 kokemuksia | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.02.2010 15:22 |
Nissan king kokemuksia? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.10.2009 20:57 |
Nissan Navara kokemuksia | gikseri | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 28.09.2009 12:36 |
Nissan terrano 2,7 td Gsx vm.94? kokemuksia? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 28.06.2008 14:31 |
Patrol/Trooper kokemuksia | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 30.08.2007 08:15 |