![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Joku virtakaapelin liitoksista siellä mahtaa olla löysällä, tai muuten huono kontakti.
|
|
||||
|
||||
![]()
Nyt tulee kiskolle hetken 10v ja tippuu melkein samantien 5-6v. Olisikohan hekun rele rikki? Hehkun valo palaa vaikka rele naksahtaakin kiinni ja tuo 5-6v jännite on "päällä". Välillä hehkun merkkivalo vain käväisee palamassa ja virtaa menee alusta lähtien se 6v.
Virtalukon pohjaa räpläsin ja sama tulos joka asennossa. En viitsisi nappihehkua askarrella, jotenkin vaan näppärämpi tuo avain hehkutus. |
|
||||
|
||||
![]()
Itse itselle vastaten: Löytyi kaksi kappaletta irtojohtoja konehuoneesta jotka oli vain kuorittu. Piuhat oli virralliset(!) ja kun ottivat yhteen ei hehkut toiminut. Välillä oli muutama karva yhdessä välillä irti, siksi hehkuille tuli välillä kunnolla sähköä, välillä ei mitään tai tuo 5v.
Edellinen omistaja vaihtanut moottorin, ei ole kaverissa ollut liiemmin sähkömiehen vikaa. Sen näköisiä suorituksia on ollut konehuoneessa. Nyt ne alkaa olemaan onneksi karsittu pois. Hetken kyllä vitutti. |
|
|||
|
|||
![]()
Kuinka usein hehkutulpat pitäis vaihtaa??
|
|
||||
|
||||
![]()
Eikai niihin mitään vaihtoaikaa ole, useimmat vaihtaa sitten kun menee pimeäksi. Itse olen pyrkinyt vaihtamaan vuosittain, siitä syystä ettei pääse jumiutumaan ja avatessa katkea.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ei niin kalliita että ongelmiin asti kannattaisi vaihtoa venyttää...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeron hehkutus | pietu0ne | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 06.09.2007 16:41 |
bj40 hehkutus | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 31.03.2007 09:38 | |
Patrolin hehkutus??? | MasaY | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 23.05.2006 16:45 |
bj:n hehkutus | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.12.2005 09:02 | |
patrollin hehkutus | ryobi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 28.10.2004 12:45 |