![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Eli pahin skenaario on että kun simpukka tekee paljon töitä niin flekti hidastuu/pysähtyy. Käännön aikana pumpun tuotto menee simpukalle jommalle kummalle puolelle mäntää riippuen siitä kumpaan suuntaan käännetään, ja samallahan sama öjlymäärä tulee toiselta puolelta mäntää paluuseen joka taas pyörittää flektin moottoria. Mitä öljyn läpenemiseen tulee niin eiköhän se hydrauliikan pyörittämä flekti jäähdytä myös omaa voiman lähdettään.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mitä se ylipaineventtiili siellä pumpussa tekee?
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
A) Kötisee
B) Ässehtii C) Päästää ylimääräiset paineet pois Topparin baaritiskillä D) Joku muu, mikä. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
No joo,silloin se varmaan päästää takaisin imupuolelle jos kerran paineenrajoitus on pumpussa.Eipä muistanut näitä jenkkimallisia pumppuja kun ajattelin asiaa...
Mitä öljyn lämpenemiseen tulee niin joka tapauksessa kannattaisi tehostimen paluulinjaan tehdä metrin-parin kieppi metalliputkella syylarin eteen maastokäyttöä ajatellen.Simpukka ja pumppu lämmittävät öljyä jo ihan riittävästi. |