![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Luulen kanssa, että yksi syy voisi olla se, että jouset on "jäykät" suhteessa iskunvaimentimiin...pumput ei jaksa/ehdi vaimentaa akselin aloittamaa "ravistusta"...joka tietenkin vahvistuu jos akseli pääsee vielä elämään eteen/taakse suunnassa horojen/pehmeiden puslien ja tukivarsien vuoksi...
Minullakin saa lastata lavalle yli 1000kg kuormaa niin onhan se varma, että on aika jäykkä jousipakka alla... T:Petri R Note! This message was posted anonymously! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Patrollin akseleiden varaosat | IsoA | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 19.02.2008 19:38 |
| Akseleiden vahvistus hitsaamalla | IsoA | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 22.11.2007 07:33 |
| akseleiden leveyksiä? | jv | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.10.2007 22:10 |
| Pajeron akseleiden pyörintäero..... | Castrol | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 29.08.2007 20:11 |
| akseleiden vaihto | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.09.2003 14:46 | |