Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 19.01.2004, 16:41
landy:n Avatar
landy landy ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 17.10.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 522
Perusasetus

Mulla loppui Defenderistä pompotus kun laitoin Ranchon 9000 iskarit eteen ja taakse. Kun laittaa säädöt löysimmälle niin ei pompota lumella eikä hiekassa. Kadulla kun ajelee ja kääntää säädöt tiukemmalle niin on hyvä päästellä. Ohjeissa sanotaan että löysä säätö moottoritie ajoon ja tiukka extreme offroadiin. Taitaa toi Jenkkien käsitys extreme offroadista olla jotain muuta kun trial tyyppistä kikkailua.

Se onkin ainoa hyvä puoli noissa iskareissa. Ostin iskarit noin vuosi sitten. Olivat olleet alla muutaman kuukauden kun molemmista takaiskareista meni säädöt jumiin. Edessä toimii vielä OK. Lupasivat takuuseen uudet takaiskarit. Nyt olen varttunut uusia iskareita melkein sen vuoden verran. Yhden sain ennen joulua ja toisesta ei ole tietoa.

Vain maine kulkee edellä...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrollin akseleiden varaosat IsoA Tekniikka & Jutustelu 6 19.02.2008 19:38
Akseleiden vahvistus hitsaamalla IsoA Tekniikka & Jutustelu 20 22.11.2007 07:33
akseleiden leveyksiä? jv Tekniikka & Jutustelu 4 17.10.2007 22:10
Pajeron akseleiden pyörintäero..... Castrol Tekniikka & Jutustelu 4 29.08.2007 20:11
akseleiden vaihto Tekniikka & Jutustelu 0 24.09.2003 14:46


Sivu luotu: 23:26 (GMT +2).