![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tätähän on vasta varovasti koeajettu, ei oo edes korvat kuskilla kastunu muuta kun ikkuna auki suossa. Niin arveltiin sitten varautua niihin kunnon koeajoihin. No joo takaylitys poistettu ja saatu hirvee siivo tallille, ei uskos minne kaikkialle se suokakka meneekin. Rautaa lähti ainakin 250 kg pois, mutta eihän se tämmösessä tonnikeijussa paljoa tunnu. Ja se painohan tulee takas kuitenkin. Takapaksin karmit mallattuna noin paikoilleen.
__________________
"Ei mene, kokeillaan tuosta vielä vähän. No helkkari, nyt se hajos !" |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Ei helvetti kun tulee kauhea patrolli-kuume kun lueskelee tätä topikkia...
__________________
"Kerran luulin olevani väärässä. Erehdyin." -Oscar Wilde- Yritin epäonnistua. Onnistuin. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
__________________
"Ei mene, kokeillaan tuosta vielä vähän. No helkkari, nyt se hajos !" |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Taas vähän näperrelty. 44" boggerit tuli vaihtokaupan seurauksena. Niitä tuossa vesi kielellä koiteltiin alle ja samalla tuli mieleen tonkia se purettua grn jakoloota ja ruveta miettimään sitä välittämistä. Rattaita ois saatavilla aika hyvin, kunhan vaan saa selville minkälaiset laittaa tilaukseen. Jos joku on mulkannu grn välityksiä niin ohjeita ja vinkkejä otetaan vastaan.
X-linkkikin tuli keulaan väsättyä. kun eihän se niillä jakareilla mihinkään jousta. 20mm lattaa muotoon ja vähän korvakkeita. Parin tunnin homma
__________________
"Ei mene, kokeillaan tuosta vielä vähän. No helkkari, nyt se hajos !" |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Vanteisiin saatiin tänään uudet keskilevyt ja istutettiin paikoilleen. Entiset oli g mersun jaolla ja liian ulkona. Kokeiltiin pikkasen pihamaalla, voima loppuu. Schwitzer S2 olis ja coolerikin siihen löytys, mutta katellaan sitä sitten kunhan on jakis välitetty ja ekat safarit ajeltu.
35" 39,5" ja 44"
__________________
"Ei mene, kokeillaan tuosta vielä vähän. No helkkari, nyt se hajos !" |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Edelleen näkisin tälle luonnollisena jatkumona volvolaiset tai mogit alle :P
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
takalukon asennus käynnissä. No taka-akseli onkin rumpujarrujen ansiosta erilainen kuin tavan levyjarrullisen grn perä. Akseli on 6cm kapeampi ja välityksenä on 4.11 normaalin 4,625 sijaan. Ja siinä uskossa olen ollut, että gr on vain tuolla 4,625 välityksellä. No eipä hätää, tyhjiä akseliputkia sattuu olemaan joutavana. Uus akseli odottelee lukon kanssa alle laittoa.
Toisekseen, vissiin jakolaatikonkin välitys on sitten eri kuin tavan 2.8 gr:ssä. Kulkee 39,5" renkailla hiljempaa kuin aikaisempi 2,8 "tavallinen" gr 35" renkailla (testattu juttu) . Joten ei pysty tavan jakolaatikon perusteella tilaamaan rattaita jakikseen, vaan täytyy vielä purkaa omansa jakis ja leväyttää pöydälle ennenkuin voi tilailla rattaita
__________________
"Ei mene, kokeillaan tuosta vielä vähän. No helkkari, nyt se hajos !" |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Isolohko V8 purettuna | Viipo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.04.2009 13:45 |
| Myydään Fordin 429 isolohko | Erppa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 20.01.2009 20:00 |
| M:Suzukin "isolohko" | Jyki | O/M/V Muut | 1 | 21.08.2004 23:33 |
| Pikkulohko/isolohko? | Yleiset | 4 | 02.06.2003 07:26 | |
| 1965 isolohko avo | KTM | Vuosimallit 1963-1967 | 0 | 22.01.2002 10:46 |