![]() |
ISOlohko y60 patrolli
Tallille kulkeutu vähän erikoisempi patrol. 4,2 vapari diesel. Saksan tuonteja. Myyjän mukaan pari kappaletta suomessa. Gr vastaava poislukien moottori ja taka-akselilla on rumpujarrut. Ilmastointi on ja penkin lämmittimet/lisäpuhaltimet puuttuu. Ei sähköikkunoita.
Jotakin pitäs keksiä. Lyhennystä akseliväliin ja koriin, mutta miten ? ehottaa saa Mielessä olis tehä suunnistukseen kelpaava modi tai proto, ilmeisesti modi alkuun Kuvia helmestä :D http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=55306 http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=55303 http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=55304 http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=55305 |
Vaajakoskelta varmaan hait ? :)
|
Katos katos ,meijän naapurista patukka! :)
Onnea vaan uudelle tuotteelle. OIsitte kertoneet , että tulette sillä F7 volvolla ,niin oisin tarjonnut kahvit. |
kopasta pois se 40cm tuosta takaovesta ja rungosta 20cm. Sillon jäisi akselivälikin samaksi kuin esim. HJ:ssa.
|
Hyi olkoon TD moottori :D onnea vaan sen kans, voi olla kannet vähä hakusessa täälä kotosuomessa :D:D
|
joo tuttu peli! kävin purkaa tosta syylärin omaani... vois olla vänkä peli jos ton turbottas, mutta tiedä sitten mistä sais osia jos laukeis pata! katoin tota mottia niin päältä päin on aika paljon yhteistä hj:n koneen kans. onnea rojektiin!!
|
joo, Vaajakoskelta haettiin. Mersulla myö se käytiin hakemassa. No jos motti porsii niin sitten laitetaan 2.8 tilalle. Vähän sitä jo tuossa koroteltiin ja pultattiin kumit paikoilleen. Ja eka mettäreissukin jo käyty :D
|
|
Johan tuli akseleihin liikettä, laita nyt vähän enempi kuvia... :)
|
Onko tuo tälläinen kone?
TD42 The TD42 measures 4.2 L (4169 cc). It is an analog fuel-injected 6-cylinder diesel engine with a pre-combustion chamber. TD421
|
TD42 lukeepi koneessa, kuvia laittelen kuhan maltan. Rälläkkä on soinu päivän ja kohta soi miggi :D
|
Kerpeles, jotain epämääräsiä patrollinkappaleita lenteli vaan pajasta pihalle, kun poikkesin iltapäivällä....
eilistä möyryytystä: |
lyhennetty sen reilu 50cm, akseliväli sama kuin pätkässä 2400mm
huomenna hitsaukset loppuun ja koeajo :D http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=56023 http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=56022 |
[QUOTE=PatrolGR;657625]lyhennetty sen reilu 50cm, akseliväli sama kuin pätkässä 2400mm
huomenna hitsaukset loppuun ja koeajo :D Niin perskele! Eilen män metässä kuin kiimanen kurhu uros ja tänään menin pajalle niin 50cm patukkaa oven vieressä ja pajassa 3 mustan puhuvaa seppää heppailee patukkaa läjään. Oli ainakin tahti ja motivaatio kohillaan! |
Hyvältä näyttää, tuosta tulee aika etenijä...
|
Miltä tuo kone vaikuttaa, onko siinä voimaa verrattuna esim 3,3:seen turboon tai hj 61:seen?
|
kyllä siinä tuntus olevan ihan hyvin möyhyä. 39,5 pyörii tarvittaessa
|
Mikä parasta, alavääntö on ihan eri luokkaa, kuin 2.8 turbossa...
|
Muistaakseni kun sitä tuossa naapurinherran kanssa joskus tutkittu, niin nissanin trukeissa on käytetty samaa moottori, niitähän täällä suomessa kyllä on.
Ja mitä moottorin vääntöihin tulee , niin kait tuossa hieman enemmän kuin tavan 2,8:ssa. Hienoa että tämäkin pääsi uusille urille , ettei mennyt kuusakoskelle... :) |
Joo, tuossa kahtelin noita koneita trukki-ukolla vaan ei ollu hyllytavaraa. Vissiin sais jappaniasta uusien osien mukana tuotua.
Pientä edistystä, vinssi keulilla. Tojotan mekaaninen tulee, kun ei vielä semmosta oo ollunna. upotettiin sen minkä syyläriin päin mahtu, 12 cm tulee ylitystä lisää. http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=56555 http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=56554 |
joko tänään metsään? Mulla olis vanteet valmiina ja maalattuna, kasaan pulttausta vailla...
|
Ei paljoo oo edistyny tämmöseen vuodenaikaan, mutta vannejumppaa tuli tuossa tehtyä. Tosin eri autoon :D
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=58675 http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=58676 http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=58677 http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=58678 http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=58679 |
vieteriä, lukkoa, turvakaaritavaraa ja kaikkee semmosta ottelee kasassa tallilla. Vinssi kardaani menoillaan vihdoin ja viimein. Uusi syyläri paikoillaan ja iskarit pitää käydä vielä hakemassa
|
Pikkasen käytiin juuassa kokeilemassa. Vinssinaru katkeili kokoajan ja meinas taka-akselikin jäädä erääseen ojaan. Jouset irti yläpäästä niin pääsee elämään aika paljon, takatukivarret mekein pystyssä
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=60784 |
No ilmankos irtoo vieterit kun joku unohtanu kiristysliinan kii akselin ympärille :D
|
Sivu luotu: 02:50 (GMT +2). |