![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() 300-500 maksaa jenkeissä useimmat tehdastekoiset vinssipuskurit warnia, arbbia ja paria muuta lukuunottamatta. Se on vielä kohtuuhinta vaikkei halpa olekkaan materiaalikuluihin nähden. Siksipä noi kandeekin tehä ite, kun hinnat nousee varsinkin tänne tuotuna helposti älyttömiksi.. ja saa vielä just sellaisen kun haluaa ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä on aika paljon tullut jenkeistä ostettua ja roudattua tavaraa ja siellä myös käynyt, että ei heidän verokäytännöissä ole minulle mitään epäselvää
![]() Mutta kuten totesin, 500$ tai 500€ on mun mielestä jo paljon yhdestä peltikikkaaresta, kun sen materiaalikulut ei oikeasti montaa kymppiä ole. Työstä ja katteistahan se suurin hinta kuitenkin sille syntyy. Mutta vaihtoehtojahan on tasan kaksi, joko näkee sen vaivan että tekee itse, tai sitten jos ei jaksa tai ei ole välineitä niin saa maksaa itsensä kipeäksi mistä sen puskurin ikinä ostaakaan. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vinssin asennus | Suiza410 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 27.08.2008 23:30 |
vinssin asennus (pajeroon) | road star | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 05.08.2008 21:59 |
Vinssin asennus -90 discoon? | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 19.11.2005 12:57 |
bertan tai hj 60 vinssin asennus hj 61:seen? | OffBeast | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.03.2005 19:46 |
hj-60 vinssin asennus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.03.2004 21:14 |