Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 26.01.2011, 19:37
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.520
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hpotteri Näytä viesti
Voi olla että alkaa olee jo liikaa jengaa jos vakiosta nostetaan 1500rpm.

Ehkä jotain 2500 ja 2800 välillä ei kyllä enää booailis.
Ei booailis ku alkais jo venttiilit sekoo...! no ei sentään mutta on toi liikaa tähän käyttöön.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kestääkö "muovi-alumiini" syylarit offikäytössä? petr Tekniikka & Jutustelu 16 30.05.2013 10:11
Ostettu: TH350 Pafo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 19.10.2007 07:18
M/V: TH350 ja NP203 Gary Grand O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 26.07.2007 06:37
O: TH350 vetolevy Nutti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 21.06.2007 18:01
VW Tdi offikäytössä?? GreatS Tekniikka & Jutustelu 10 25.12.2006 11:45


Sivu luotu: 17:01 (GMT +2).