![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#10
|
|||
|
|||
![]() Minkä tehoinen ja missä käytössä?
Jos normi katukäytössä ja tehoja alle 1,5x alkuperäinen, niin
hyöty voi olla jopa nekatiivinen. Mutta JOS tehoja enemmän, käytetään tehoja pitkään tai vedetään esim isoa kärryä, niin silloin puoltaa paikkaansa tuo ulkoinen jäähdytin. Kannattaskohan normi siviilikäytössä satsata k.o euromäärä öljynvaihtoihin/laatuun, varsinkin jos on tuo 3 ripainen jäähdytin sille öljylle? (ja ne mäntien öljyjäähdytyksen paineventtiilit ehyet....) |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O:Välijäähdytin ja öljynlauhdutin | J-T | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 12.03.2008 20:04 |
O: Öljynlauhdutin OSTETTU! | Flugfiske | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 17.12.2007 20:13 |
O:B30 Öljynlauhdutin | -MAKE- | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 30.10.2007 16:43 |
Öljynlauhdutin Uaz | kalkkuna | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.01.2007 16:16 |
O. Välijäähdytin ja öljynlauhdutin | swamber | O/M/V Muut | 11 | 22.02.2005 10:03 |