![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#28
|
||||
|
||||
|
öö, millähän tavalla se nyt on mun vika että se palanen on siellä männän päällä?? eiköhän se siel ois ollu vaikka ois mikä seppä sen hehkutulpan sieltä ottanu irti katokku meni poikki jo ennen ku tallille pääsin. haluasin lähinnä nyt vaan tietää että kuinkas kovaa ainetta tuo on ja onko toi luotettava 2h motti moksiskaan tommosesta pienestä. osaan kyllä nostaa esim kannen pois ja poimia sen palasen sieltä mut jos vaikka nyybi tois mulle tiivisteet ja tarvittavat osat jotka pitää vaihtaa samalla niin menen tallille vaikka samantien ottamaan sitä palasta pois sieltä.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Hoojii 60 -84 | artsi777 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 23.10.2010 07:35 |
| Myyty HooJii 60 -84 osina | artsi777 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.10.2010 21:41 |
| Ostettu Hoojii 61 laatikko | artsi777 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 09.02.2010 19:25 |
| Myyty hoojii | artsi777 | O/M/V Ajoneuvot | 20 | 05.09.2009 17:08 |
| M:Hoojii 60 paku | Humu | O/M/V Muut | 16 | 06.03.2005 11:28 |