Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #28  
Vanha 22.01.2011, 22:13
maurichia:n Avatar
maurichia maurichia ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.08.10
Sijainti: lahti
Viestit: 197
Perusasetus

öö, millähän tavalla se nyt on mun vika että se palanen on siellä männän päällä?? eiköhän se siel ois ollu vaikka ois mikä seppä sen hehkutulpan sieltä ottanu irti katokku meni poikki jo ennen ku tallille pääsin. haluasin lähinnä nyt vaan tietää että kuinkas kovaa ainetta tuo on ja onko toi luotettava 2h motti moksiskaan tommosesta pienestä. osaan kyllä nostaa esim kannen pois ja poimia sen palasen sieltä mut jos vaikka nyybi tois mulle tiivisteet ja tarvittavat osat jotka pitää vaihtaa samalla niin menen tallille vaikka samantien ottamaan sitä palasta pois sieltä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Hoojii 60 -84 artsi777 O/M/V Ajoneuvot 0 23.10.2010 07:35
Myyty HooJii 60 -84 osina artsi777 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 22.10.2010 21:41
Ostettu Hoojii 61 laatikko artsi777 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 09.02.2010 19:25
Myyty hoojii artsi777 O/M/V Ajoneuvot 20 05.09.2009 17:08
M:Hoojii 60 paku Humu O/M/V Muut 16 06.03.2005 11:28


Sivu luotu: 22:17 (GMT +2).