![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ei kun 8x8(jotta camperin varustukseen saa saunan) ja kone vaihtoon(merkki on jo kuitenkin oikea ja vain 606. Vapari antaa huipputehot ulos 5000rmin, eihän se org.volvon kone pyöri tuon kovempaa ![]() http://www.offrd.se/video/volvo-8x8 Ja unimogia viedään 6-0
Viimeksi muokannut Tumi : 18.01.2011 09:54 Perustelu: linkki |
#2
|
||||
|
||||
![]()
On sitä osattu ropakandaa tehä ruattissakin
![]()
__________________
www.ipefix.fi |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
VoMBat:iin tuotekehitys ehdotusta: Telin nosto polttoainetaloudellisuuden vuoksi. MAlli on yksinkertaisin ja kaunein, mitä pystyn miettimään, pari kapulaa/jerryä, joiden päälle etutelin ajaa ja kettingin pätkillä pulttaa rattaat ilmaan. Yksinkertaisin, kevein, toimintavarmin konsti. Varmasti kulutus tippuu 10-20%. Ehkä jopa enemmän riippuen akseleiden suuntapoikkeamista. Renkaiden kuluminen ei ole ongelma, mutta jos siltä näyttää muutaman tuhannen maantie kilometrin jälkeen, niin kulma ylös ja rattaille swap. Toiseksi takatelille voisi tehdä saman, kun ajaa metsässä ja pitää tehdä nopeita kurveja puiden ympäri. Tai sitten takavinssille laittaa pari rullakitaa, joista on valmiiksi köysi ja sen yhdistää vain vinssiin kiinni, kun tarvista on kurvata. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jeps
Telin nostoa kaavailin just tänään kaasuvaijerin virittelyn ohessa, vaan kenpä kertois mihin etuakselin lukon kellon letku oikeasti kuuluu - siis yläpäästään ? telin nosto olis vinssillä kätsä, kun sellanen tarvinnee lavan / kopin nyhtämiseen kuitenkin asennella... ilmapussi tai pari taas mahdollistais lehtien minimoinnin... ![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
tänks ! ![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Hydraulisylinteri, vaijeria ja ketjua, ohjaustehostajanpumppua lainataan kahden venttiilin avulla. Kojetaulussa valintakytkin ja painonappi Keventää, muttei nosta takatennareita ilmaan, koska takajousissa vain yksi lati paikoillaan. Jousi taipuu, meno helpottuu käännöksissä ja telin "hakatessa" ennen kiinnijäämistä. ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tualta rofiilistas ku kuvia kattelin, ni mielenkiinto heräs sellasen kierre BJ:n kohalla? näkisköhän siitä enempiki kuvia?
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
tehhään sitä hilijaa piilossa ![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Oli tää ihan hiano noin niinku livenäkin nähtynä...
![]()
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
kysymyksiä C304 sta | pee | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 10.05.2011 09:09 |
Myyty Volvo C304 6x6 ampulanssi | farmari | O/M/V Ajoneuvot | 12 | 02.03.2011 15:28 |
Pinzgauer 712 vs. Volvo C304 | Heering80 | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 27.12.2008 22:24 |
Ostetaan Volvo c304 | tapsa4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 15.07.2008 21:57 |
M :2kpl volvo c304 | offisika | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 07.03.2007 07:28 |