![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Eipä noista vanhemmista tiedä kukaan, missä se on alunperin ollu, mihin se on jälkiasennettu ja mikä on virallisesti muutoskatsastettu. Rekisteröimiskäytäntö on 80-luvulla ollu vähintääkin kirjavaa, eikä puolissakaan turboautoista ole mitään merkintää puhaltimesta. Yleensä siellä on ollut se pieni A-kirjain merkkaamassa ahdettua, mutta ei niitä oo jostain syystä jaksettu kaikkiin merkkailla. Korpivaaran hojoja, pajeroita, 740 turbo volvoja, jne on ainakin mulle tullu vastaan, missä ei oo ollu mitään merkintöjä ahtimesta. Ei otteessa eikä AKE:n tiedoissa.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
suzukin moottorin muutoskatsastus laput | UPO | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 09.07.2017 13:20 |
Soa:n (patrol) muutoskatsastus? | IsoA | Tekniikka & Jutustelu | 40 | 04.11.2016 00:46 |
Muutoskatsastus. | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 26.08.2013 14:51 | |
Moottorin vaihto ja muutoskatsastus | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 13.02.2007 09:15 | |
Muutoskatsastus | -Jyki- | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.09.2006 20:01 |