Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 11.01.2004, 22:54
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Jees orppi vena ja sylinterin koko ja järjestelmän paine on ratkaisevia. Eli ns. pieni orbitti antaa yhdellä ratin kierroksella esim 2dl öljyä, kun suurempi taas vaikka 3,5dl. Nooh sit lasketaan sylinterin koko ja tilavuus ja sitä kautta sit päästään nopeuteen. Sylinterin mitoitukseen sit taas vaikuttaa pumpun paine (tuottokin), tarvittava liike ja haluttu voima. Eli kandee miettiä millaisen haluaa. Esim 3,5-3 kierrosta tapista tappiin ohjauksessa on aika hyvän oloinen ollut ainaki itelle. Nestepaine helsingissä koivuhaassa ainaki varmaan jeesaa. Eikä se mitoitus itekkään niin hankalaa ole, ku vähä katselee mitä muilla on ja kyselee ja pähkäilee.

Formula Off Road Kicks Ass
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:Hydrauliikkaa... Toinen venttiili Uazmies O/M/V Muut 6 21.03.2007 18:04
M:Hydrauliikkaa... Venttiili Uazmies O/M/V Muut 10 21.03.2007 16:54
M hydrauliikkaa O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 29.03.2006 21:54
Hydrauliikkaa avoimia kysymyksiä... Taisto Tekniikka & Jutustelu 11 16.11.2004 14:25


Sivu luotu: 00:11 (GMT +2).