![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tämä rojekti edistyy kanssa hitaasti mutta varmasti. Tulevana viikonloppuna ois tarkotus laittaa uudet jarruputket edestä taakse ja samalla vaihdan todennäkösesti myös sen kuorma jarrupaineen säädin vai mikä lie onkaan oikeelta nimeltään ![]() ![]() Ja GRpatrollille että vaikka en mistään mitään tiiäkkäään niin joudut kyllä luultavasti tilaan myös pitemmät iskarit tai muuttaan iskareitten kiinnitys paikkoja jos vanhoilla vakiokorkusilla iskareilla meinaat mennä etiäppäin ![]() Joku asiasta enemmän tietävä vois myös valasta että kuinka kardaanien kulmat on hyvin ku kiinnostas ihan mielenkiinnostakin tietää, kun tuskin tolla korotuksella tarvii patrollin kans olla huolissaan. ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Taas on laitettu autoa vähän lisää. Sitä mukaa mitä on kerenny.
- Runko paikattu kuskinpuolelta takaa - Jarruputket laitettu edestä taakse ja paine säätimeltä jarruille - Runko taka-akselin etupuolelta taakse päin hiottu, maalattu ja massattu - Takalattia hitsattu kiinni - Kuskin lattia tehty uusiks, maalattu ja lähipäivinä massattu - Soittimen piuhoja/liitoksia tinattu - Valojen sokeripala/ryöstäjä liitokset tinattu - Kaaret avarrettu ja hitsattu peltilevikkeet joihin kumi soirot - Laturi vaihdettu Siinä tais olla kokolailla kaikki mitä oon tehny sen kans ![]() Onhan siinä viä tekemistä mutta tarkotus ois saada hitsattua vkl aikana kaikki mitä tarttee niin sais eteenpäin rojektia ![]() Sitten kuvia: Kuskin jalkatila korjattuna Takaosa ilman lattiaa Viimeksi muokannut Rotpal GR : 28.01.2011 21:21 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Viikonloppu meni auton kimpussa, takapää niputettu kasaan.
Sitten pohdiskelin sitä palkkihelmojen tekoa. Minkäslainen homma se todellisuudessa on että vedetäänkö koko vanha helma pois korikiinnikkeitten tukia myöten vai kuinka?? Jos jollakin olis kuvia palkkihelmasta auton alta niin auttas paljon niin näkis että miten se pitää oikeesti tehä. ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja sitten otat tarpeeksi pitkän/leveän palkin minkä laitat sitä takaosaa vasten. Sitten annat hitsauskoneen laulaa. ![]() Itellä on 150x50x4mm palkkia omassa patrollissa helmoissa. Nämä ovat siitä hyvät että ovat leveät.(suojaa paremmin kupeet) Jotkuu on käyttän myös jotain 120x40palkkia... |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
tässä kuvia tosin mersusta tuosta kyllä leikkasin tuon helman vielä hitoille. reijistä hitsattu korin palkkeihin kiinni ja paikka reijän päälle tein vielä tuommoset rocksliderit ni ei oo ovet kurtussa |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Nuo rocksliderit kannattaa taivuttaa hieman alaspäin, ajan kanssa hakkautuu ja lommoutuu ylöspäin ja sitten hankaa ikävästi ovea vasten.
Ps. ja takylityshän kannattaa rälläköidä hittoon. Helppo homma ja helpottaa sotanorsulla ajamista metsässä ! Pss. Olis jouten tuommonen perästä pätkästy GR koppa jossa sisällä pääkaari takatuin ![]()
__________________
"Ei mene, kokeillaan tuosta vielä vähän. No helkkari, nyt se hajos !" |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Kiitoksia neuvoista! nyt on jo kuva mielessä kuinka toteutuu palkkihelmojen laitto
![]() Patrol Gr:lle tää ajokki tarkotus pitää kilpien välissä ja pitää myös käyttöautona niin tän koria en ala lyhentään mutta se sun lyhennetty kori ois pirun hyvä kun tossa varaosa Gr:ssä mikä tuli kaupassa mukana kun valkosen ostin niin kaveri ostaa multa korin siitä omaansa kun on sen nykynen kori sen verran hapero ja sit mulle jää tekniikka runkoineen ja itelle niin siitähän vois kyhätä vaikka sellasen kunnon offipelin ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
paatrolli rojektia | titanix | Maasturiprojektit | 9 | 01.01.2011 21:15 |
Geeärrä rojektia | tdic-89 | Maasturiprojektit | 26 | 21.12.2010 16:22 |
Napero rojektia | Givelä | Maasturiprojektit | 3 | 17.09.2009 18:08 |
Campo rojektia | 4x4opel | Maasturiprojektit | 1 | 20.11.2007 14:46 |
Datsun rojektia | Sag | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 29.07.2005 10:54 |