Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.01.2011, 07:50
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.536
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauli Näytä viesti
Olisit tehny avattavan luukun tohon, niin olis ollu sitten joskus helpompi huoltaa ja olishan se teknisemmän näköinenkin.
Kyllä tohon pääsee käsiks alhaaltapäin ihan tarpeeks.
Tehään jotain teknisen näköistä sitten johonkin muuhun kohtaan, vauhtireikiä ja semmosta. :-)

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.01.2011, 12:41
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.536
Perusasetus

Kottero on katsastettu jälleen. Talviovet paikallaan ja takakatto ehjillä ikkunoilla. Lisälämppärit pitäis vielä asentaa ni sit tarkenee offailla."Hydroassist" lisätehostin ohjaukseen todettu jämäkäksi kadulla, tuntuma on mainio. Maastotestit vissiin huomenna. 40x20x200 oli sylinterin mitat, mut lyhempikin ois riittäny. n 50mm rajoitin iskua.

52" etujouset tuli paikalleen, ajotuntuma oli kyllä hienoinen pettymys noilla leimarenkailla, oletin että pehmenee enemmän, mut ehkä sit löröillä pokkereilla parempi. Tai sit ne vaan on ne kivikovat ranchot mitkä siellä rytkii. Ja 33x12,5" leimarenkaissa oli kyl ilmaa sikana, kait seki vaikuttaa.

Etuakselille tuli detroitlocker, sitä ei oo vielä koeajettu metriäkään. Tänään alkaa testit.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.01.2011, 19:42
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.536
Perusasetus

Lukko testattu kadulla ja leikkimielisissä officrossi kisoissa. Hyvin etenee ja kääntyilee. Huolet ajo-omituisuuksista olivat turhia. Vaihteisto sensijaan ei tykännyt ja kolmosvaihde katosi. 2 - 3 vaihto on aina ollut pehmeä, pahentunu vähitellen ja nyt ei vaihda enää kolmosta. Jännä että kypsyi tossa puolen tunnin crossierässä, vaikka en käyttäny kolmosta ollenkaan. No remppakitti on jo valmiiks hommattuna, joten eiköhän tuosta tule entistä ehompi kunhan saa lootan irroitettua.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 22.01.2011, 12:29
villev51:n Avatar
villev51 villev51 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 31.08.08
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 747
Perusasetus

Moro.

Saako tuohon kardaani käsijarruun valmiita osia/virallisia osia. Meinaa katsastusmies vittuilla kaikesta missä ei ole virallista leimaa/merkkiä

tv:ville
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 22.01.2011, 13:07
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.536
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja villev51 Näytä viesti
Moro.

Saako tuohon kardaani käsijarruun valmiita osia/virallisia osia. Meinaa katsastusmies vittuilla kaikesta missä ei ole virallista leimaa/merkkiä

tv:ville
Saa niitä valmiita ja virallisiakin. Googleta vaikka driveshaft parking brake.
Ja kyllä pitää kelvata asianmukaiset itsehtehdytkin osat. Vaiha asemaa jossei kelpaa.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 05.03.2011, 11:44
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.536
Perusasetus

Taas on pelit ajossa. Laatikossa oli pettänyt päittäislaakerointi ja kolmosen kytkevä mäntä pääs liikkumaan liikaa ja männän kumitiiviste oli pullahtanu, öljyn paineet karkas ja kolmonen katos. Piti hommata uus sisäänmenoakseli ja ensimmäinen planeetta, ne oli syöty pilalle sen laakerin petettyä. Nyt on kaikki kitkalevyt, välilevyt, panta, tiivisteet, laakerit ja holkit uutta. Sekä uus turbiinin tuli kans. Miedoin virimalli joka löyty us-partsista, TCI sizzler. Antaa stallia tossa yhistelmässä vähä vajaa 2000rpm. Maastossa en oo testannu mutta kadulla ajelin senverran että tuntuis toimivan.

Sitte laittelin ne lisälämppärit, eli jostain hiacesta puretut takakopin vesikiertoiset lämppärit. Takajalkatilojen nurkkiin tuli. Aika sauna jos laittaa täysille. Puol tehollakin ku hetken olivat nii emäntä käski laittaa ne pois päältä. Kuvia ei ollu tällä kertaa ollenkaan, mut pitää korjata asia seuraavaan päivitykseen.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 25.05.2011, 22:06
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.536
Perusasetus

Päivitellääs tätäki, kompura tuli asennettua että pääsee täyttelee renkaita omin voimin. Hyvin tuntuu täyttyvän. Joku Viar, oisko ollu 400H.


Sitte tein tupla vaihekepit tohon jakikseen, eli hidas-vapaa-nopee ja keskiluko auki-kiinni on omilla kepeillä.


Sitte noi pakitusvalot lähti takakaton mukana ja piti keksiä uus paikka. Upotin ne tohon luukkuun.


Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
blazer 6.2d Tekniikka & Jutustelu 6 27.08.2007 20:24
M/V: Blazer k5 K5 O/M/V Ajoneuvot 1 16.06.2007 20:32
O: BLAZER O/M/V Muut 3 23.01.2005 14:19
M:Blazer 6,2D ari O/M/V Muut 0 16.02.2004 19:26
m blazer k5 O/M/V Muut 0 11.02.2003 16:37


Sivu luotu: 17:14 (GMT +2).