![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Tehään jotain teknisen näköistä sitten johonkin muuhun kohtaan, vauhtireikiä ja semmosta. :-)
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kottero on katsastettu jälleen. Talviovet paikallaan ja takakatto ehjillä ikkunoilla. Lisälämppärit pitäis vielä asentaa ni sit tarkenee offailla."Hydroassist" lisätehostin ohjaukseen todettu jämäkäksi kadulla, tuntuma on mainio. Maastotestit vissiin huomenna. 40x20x200 oli sylinterin mitat, mut lyhempikin ois riittäny. n 50mm rajoitin iskua.
52" etujouset tuli paikalleen, ajotuntuma oli kyllä hienoinen pettymys noilla leimarenkailla, oletin että pehmenee enemmän, mut ehkä sit löröillä pokkereilla parempi. Tai sit ne vaan on ne kivikovat ranchot mitkä siellä rytkii. Ja 33x12,5" leimarenkaissa oli kyl ilmaa sikana, kait seki vaikuttaa. Etuakselille tuli detroitlocker, sitä ei oo vielä koeajettu metriäkään. Tänään alkaa testit. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Lukko testattu kadulla ja leikkimielisissä officrossi kisoissa. Hyvin etenee ja kääntyilee. Huolet ajo-omituisuuksista olivat turhia. Vaihteisto sensijaan ei tykännyt ja kolmosvaihde katosi. 2 - 3 vaihto on aina ollut pehmeä, pahentunu vähitellen ja nyt ei vaihda enää kolmosta. Jännä että kypsyi tossa puolen tunnin crossierässä, vaikka en käyttäny kolmosta ollenkaan. No remppakitti on jo valmiiks hommattuna, joten eiköhän tuosta tule entistä ehompi kunhan saa lootan irroitettua.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Moro.
Saako tuohon kardaani käsijarruun valmiita osia/virallisia osia. Meinaa katsastusmies vittuilla kaikesta missä ei ole virallista leimaa/merkkiä ![]() tv:ville |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja kyllä pitää kelvata asianmukaiset itsehtehdytkin osat. Vaiha asemaa jossei kelpaa. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Taas on pelit ajossa. Laatikossa oli pettänyt päittäislaakerointi ja kolmosen kytkevä mäntä pääs liikkumaan liikaa ja männän kumitiiviste oli pullahtanu, öljyn paineet karkas ja kolmonen katos. Piti hommata uus sisäänmenoakseli ja ensimmäinen planeetta, ne oli syöty pilalle sen laakerin petettyä. Nyt on kaikki kitkalevyt, välilevyt, panta, tiivisteet, laakerit ja holkit uutta. Sekä uus turbiinin tuli kans. Miedoin virimalli joka löyty us-partsista, TCI sizzler. Antaa stallia tossa yhistelmässä vähä vajaa 2000rpm. Maastossa en oo testannu mutta kadulla ajelin senverran että tuntuis toimivan.
Sitte laittelin ne lisälämppärit, eli jostain hiacesta puretut takakopin vesikiertoiset lämppärit. Takajalkatilojen nurkkiin tuli. Aika sauna jos laittaa täysille. Puol tehollakin ku hetken olivat nii emäntä käski laittaa ne pois päältä. Kuvia ei ollu tällä kertaa ollenkaan, mut pitää korjata asia seuraavaan päivitykseen. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Päivitellääs tätäki, kompura tuli asennettua että pääsee täyttelee renkaita omin voimin. Hyvin tuntuu täyttyvän. Joku Viar, oisko ollu 400H.
Sitte tein tupla vaihekepit tohon jakikseen, eli hidas-vapaa-nopee ja keskiluko auki-kiinni on omilla kepeillä. Sitte noi pakitusvalot lähti takakaton mukana ja piti keksiä uus paikka. Upotin ne tohon luukkuun. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blazer 6.2d | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.08.2007 20:24 | |
M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 | |
M:Blazer 6,2D | ari | O/M/V Muut | 0 | 16.02.2004 19:26 |
m blazer k5 | O/M/V Muut | 0 | 11.02.2003 16:37 |