![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() on se vaan niin kaunis kuin kukka... ...E...E...eeiks perunatki kuiteski kuki ja silleen et raakahan toi vielä on kun vihree mutta kovaa vauhtia näkyy kypsyvän. kattelin että mulla olis sitte sponsorikamaa ainakin takavalojen muodossa jos... nokkapelli ja kaarista umpimädät etulokaritkin mut... 56" takajousetkin sais joku viedä
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Itsellä ulisee kanssa metsäpaineilla.
Mutta kun laittaa lisää niin loppuu. On niin älytön pito kuivalla asvaltilla että rengas valittaa. ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tai sit ne on niin liukkaat että luistaa ja ulisee siks..! |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Laitetaan kommenttia tännekki tosta rengastestistä, eli kovalla pohjalla creepyt oli tosi hyvät.
Paineina oli alkuun 0,4bar joka tuntu asialliselta, mutta rengas lörtsäs silmämääräisesti liika kivien päällä joten lisättiin painetta noin 0,6bariin. ei vaikuttanu pitoon eikä jääty mihkää kii kovalla pinnalla. http://www.youtube.com/watch?v=NJOQRKxV4EY Upottavassa ei aina pelannu nii hyvin. Toisaalta ei uponnu kiinaan asti jumitilanteessa. Ehkä ne pitäis saada pyörmään vielä kovempaa, tai sitten leikkailla kuviota isolla kädellä. Omilla pokkereilla olis ehkä toi yks helpoimman näkönen jumi jääny pois, tosin niin ois jääny creepyilläkin jos ois ollu vähä perusvauhtia, nyt ajoin tyhjäkäynnillä ja rupesin kikkailee. Mut rengastestistähän tossa kyse olikin. http://www.youtube.com/watch?v=aF3UPosn4QY Ja katuajo sujui oikein mallikkaasti 1,4 paineilla eikä ulissu mutkissa enää. Vahvasti harkinnassa seuraaviks renkaiks 38,5x14,5 creepyt ja vähä leikkeilyä. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Piti tehä vähän juhannus tunikia blazerille, eli offaillessa kun tulee väistämättä kivikontaktia murikoille, ja vaikka tein nuo tuhdimmat kopat niin alkaa silti kulumaan ja pultit törsiintymään ja löystymään yms kivaa.
Tein siis tollasen suojan 4mm kamasta, en tiiä mitä matskua mutta kovempaa kuin perusrauta, tekevät kauhoja tosta siel pajal mistä levyn hain. Vähä huonoo kuvaa tuli kännykällä, mut eiköhän noista selvää saa. Maavara pieneni vain ton ainevahvuuden verran, vaikka kuva voi huijata. Kait toi aikansa kestää raapimista ja sit voi hitsailla ja täytellä ku menee puhki. Takaperään seuraavaks samanmoinen, ehkä jo huomenna jos oikein huimaks äityy. Että hyvää juhannusta jos joku näitvä vielä lukee ennen arkea! .-) |
#6
|
|||
|
|||
![]()
hieno tuli, ite suunnittelin pelkän takaosan suojaksi osia mutta taidan tehä myös semmoisen mikä menee tuonne eteen asti.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Juhannus jatkui metallitöiden parissa ja takaperän suojasta tuli tämännäköinen:
Pikku testiajon jäljet jo näkyykin ja lauantaina sitten kulmakorpeen raapimaan noita oikein tunteella, kun siellä sitä kivikkoa riittää. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Ja taas konttorille.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 5 (0 jäsentä and 5 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blazer 6.2d | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.08.2007 20:24 | |
M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 | |
M:Blazer 6,2D | ari | O/M/V Muut | 0 | 16.02.2004 19:26 |
m blazer k5 | O/M/V Muut | 0 | 11.02.2003 16:37 |