![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Myös mulla on ollu isuzuja kuten tuollta ylemmästä linkin kuvasta selvinnee. Vaikkakin enempi ollu trooppereita niin mukaan on sopinu 2 lava isuzuakin. Lujia ovat kyllä tekniikaltaan mutta enempi ajetuissa nelikoissa tahtoo välykset tuntua helpommin kun esim nissaneissa ja etupää vastustaa monasti menoa senverta jottei nelikko päällä ihan huvikseen ajele. Kori paha ruostumaan korvakoiden kohalta lähes jokasessa lavurissa jota ei oo jo laitettu on hytin takakorvat tullu läpi hytin pohjasta enempi tai vähempi tämä kannattaa tarkistaa autoa ostaessa. tämä ei myöskää oo mikään isoista renkaista ja maavarasta haaveilevan unelma 33" renkaat saa kyllä mahtumaan mutta hyttiä piti nostaa 13cm ja takoa vielä hieman etulokarin takaosaa kasaan. Edes 31" renkaat ei mahu pelkkiä sauvoja kirimällä edessä täytyy lintata tuota lokarin takaosaa tai nostaa hyttiä. Kone(2,2d) on yhtä laiska ku hilun ja nissanin turbottomassa lavurissa mutta todellakin pienikulutuksisin noista kolmesta vakiopyörillä tosiaankin pääs alle kympin maastossa ei pääse samankokosilla pyörillä ja lähes samat korotukset tehtynä nissanin tasolle vaikka tuossa mun mustassa oli kemppiläinen perässä ja nykysessä nismossa on tuskin mitään tai luistava kitka korkeintaan
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Oma mielipiteeni laviskoista. Tojoa en osta koska se on nykyaikana yliarvostettu ominaisuuksiin nähden - se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.. Ja tehoa ei ole koskaan liikaa, eli millään starttimoottorilla (vapari dieselit) en suostuis ajeleen.
|
||||
|
||||
![]()
Itse olen ollut suht tyytyväinen tohon Opel/isuzu campoon. 3.1td.
Varaosahinnat heittelee aika paljon ja niiden saatavuus. Hytin takaa runko on mitä sattuu mutta hitsaamalla siitä selviää. ja ne korikannakkeet ruostuu näköjään pois.. ![]() Mut yllätävän vähän toi on ikäisekseen ruostunu. vm93. Mut tielle ei oo kertaakaan 5vuoden aikana jättäny. (koputtaa puuta)
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan AsuntoVaunu VM:90-05 Kaiken Merkkiset ja kokoiset huomioidaan | ranto3 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 12.11.2009 11:23 |
Vertailua:Toyotan omat vai ARB:in lukot? | Racingrabbit | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 29.10.2007 14:53 |
Dieselit: hj ja patrol vertailua | tikpe | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 18.07.2007 00:16 |
160:n Patrollin korkeus!Vertailua tarvittaisiin.. | makkus | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.08.2006 11:44 |
"O" GAZ merkkiset iskarit hakusessa! | Kimple | O/M/V Muut | 0 | 05.01.2004 13:01 |