![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jos kaarisäännöt menee liitteenJ mukaan ja ne lukee ajatuksella ei pitäisi tarvita kyseenalaistaa niitä!
Esim. reikien poraamiseen menee 5min jne.ja vahvikelaput ei ole turhanpäiväinen asia,sillä jos kehikko kokonaisuudessaan tulee niskaan kun ne on hitsattu suoraan mahd."pikkuvikaiseen" koriin/runkoon,ni " johan alko Juhaa sattuu niskaan" Pääsee paljon helpommalla tekemällä kerralla kunnolla,sillä kun/jos menee kisoihin niin voi rinta rottingilla mennä katsastukseen... Kaarisäännöt on se osa säännöistä joilla ajetaan takaa KULJETTAJIEN TURVALLISUUTTA! P.S Jokkis katsastusta aikoinaan seuranneena olen nähnyt jopa et katsuri otti kaarista kiinni ja tempas,jolloin kaaret meni lattiasta läpi! Joten en hirveesti ottais jokkista esimerkiksi.....
__________________
www.ipefix.fi Viimeksi muokannut Ipe64 : 06.01.2011 21:15 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
lj turvakaarista | hobro | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 29.11.2010 08:26 |
turvakaarista | Jii-Jii | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 23.01.2008 22:27 |
turvakaarista | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.06.2007 11:16 | |
Turvakaarista | Killer-Wo | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 01.08.2006 16:37 |
Turvakaarista sääntökysymys | Teemu | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 30.04.2006 17:06 |