![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#13
|
|||
|
|||
|
Nykyään on isoissa korpporaatioissa muotia sellainen käsite kuin elinkaariajattelu. Helpompi myydä uutta tavaraa jos vanha ei kestä liian pitkään.
Esimerkkinä männävuonna yhdeltä purkutyömaalta käteen jäänyt erikoiselta näyttänyt Airamin loisteputki, josta vanha sähkömies sanoi että se on 60-luvulta peräisin. 40-wattinen ja hiukan paksumpi kuin nykyaikaiset vastaavat (sama pituus ja nastat kuin nykyaikaisessa 36-wattisissa), ja putki toimii yhä erinomaisesti, on nykyään hallilla työvalona. Villi veikkaus: se on tehty niin tiiviiksi, ettei sisällä oleva kaasu pääse karkuun, mitään varsinaisesti kuluvaahan ei loisteputkessa muuten pitäisi olla (?). Itsellä on punakantiset optimat seitsemättä vuotta BJ:ssä, välissä useamman vuoden hiljaiselo vaihtelevissa olosuhteissa. Hyvin toimivat vieläkin. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Akun vieressä asuu mikä? | pkarlstedt | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 06.02.2010 03:49 |
| Akun koko? | Poor | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 03.03.2007 09:58 |
| Kahden akun käyttö (12V systeemi) | Timo_L | Tekniikka & Jutustelu | 30 | 05.02.2007 20:25 |
| Lisä akun laitto.. | ¤Offi-Osku¤ | Tekniikka & Jutustelu | 102 | 10.01.2006 08:37 |
| Akun poisto | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 27.05.2003 15:10 | |