![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tervehdys! Tuo on totta mitä Paavo kirjoitti. Itsekin olen pitänyt omana tyhmyytenä sitä, kun joskus pitkän päivän yritin sektorivartta irti eikä hievahtavutkaan. Sitten se kai väsähti ia antoi periksi. Ja pari kertaa se on lähtenyt (eri vehkeistä) irti ihan kuin tyhjää vaan... alkoi jo usko mennä omiin kykyihin. Allapäin tosin irti yritin. Kannattaa varmaankin tulevan varalle tehdä kunnon veto-olakkeet niiden onnettomien valunystyjen tilalle niin saa varmemmin irti. Mutta se on siis tullut huomattua, että tuon kartiopoorin saa kyllä järkyttävän lujaan kiinni jos haluaa. Itku meinaa päästä. Paljonko sen ison mutterin kiristykseen on oikea momentti? Olen ainakin jättänyt sen aika löysään, sillä jos se löytyy, sen huomaa rattiin hyvin äkkiä, kunhan pian kiristää ettei mene poorit. TT
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mutta kun pääsee löysänä hetken lonksumaan, ei meinaa enää millään pysyä piukassa vaikka miten kovin kääntäis mutterin kiinni.
__________________
Harbor Cruisers |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Näin juurikin on käynyt minulle.
Meneekö booritus sektorivarresta vai akselista? - p
__________________
Life's a bitch, and then you don't die. - Vanha vampyyrisananlasku |
#4
|
||||
|
||||
![]()
[quote=solihull;724943
Paljonko sen ison mutterin kiristykseen on oikea momentti?[/quote] 176Nm Tossa kopio RAVE:sta PAS box Adjuster locknut 60Nm Drop arm nut 176 Nm Sector shaft cover to steering box 75Nm Steering box to chassis 81 Nm (tolla meni omassa runko lyttyyn...) ![]() Steering box fluid pipes 14mm thread 15 Nm Steering box fluid pipes 16mm thread 20 Nm Tie bar 81 Nm Varresta kulahtaa yleensä, jos on pitkään, niin molemmista...
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Herra ristus sentähän. Omani on pysynyt noin 10-20%:lla tuosta.... Voinee olla vähän eri kartio RR:ssä ja Ravessa. Ja RR:n sektorivarsin on onneksi halpa uusia ;-) TT |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
T:Mikki |
#7
|
|||
|
|||
![]()
vähäkö taas tuli ajateltua liian vähän... silti se mutteri on stanan lujaan määrätty laittaa...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: Rangen ovi | Range-Miki | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 22.12.2005 08:45 |
O: rangen V8 | jutkula | O/M/V Muut | 1 | 08.12.2005 22:39 |
Ohjaustehostimesta räjäytyskuva | juhaK | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.01.2005 08:03 |
Rangen ECU | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 27.07.2004 07:41 | |
Rangen PTO | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 29.07.2003 11:18 |