Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #32  
Vanha 28.11.2010, 20:36
Juhizz:n Avatar
Juhizz Juhizz ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.09.09
Sijainti: Lapinlahti
Viestit: 244
Perusasetus

jaaha.mites käy kun tänään yritettii varaosa autoo käyntii että ois saanu pajalle vaan ei.niin jos huomenna pilotin kanssa heilus niin lähteeköhä mäntä liian lujaa öljypohjaan päin??virtaloppu kesken nii saattaa olla evästä siellä tai sitte ei.
ja pitääkös turbon sammutin vivun olla eteen vai taakse päin ON asennossa??puuttuu se vaijeri siitä nii ei oikei selvää tullu kumminpäin se pitäs olla jos tarkotus ois käynnistää
vissii ainaki nestekaasu toho ottaa matkaa jos sitä sais vähän lämmiteltyä.
__________________
http://www.monkeybay4x4.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään patrollin ovi joni_89 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 01.09.2010 19:05
SJ410 nelivedosta? JPi Tekniikka & Jutustelu 6 14.10.2008 06:46
O: Patrollin Startti.. O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 07.09.2007 17:06
Totuus nelivedosta Tekniikka & Jutustelu 1 17.10.2006 18:54
Suzukin nelivedosta ja muutenkin ajamisesta Tekniikka & Jutustelu 2 06.12.2005 14:32


Sivu luotu: 12:49 (GMT +2).