Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Patrollista (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=75565)

Juhizz 10.09.2010 10:12

Patrollista
 
-82vm mikä lie nopeella nelivedolla ei voi ajella,paukkaa aika kovasti eessä ja tuntuu ku ois jarru päällä.hitaalla taas menee paremmin murros vaa pitää vähän ääntä...perissä välitykset ainaki näytti samoilta liekkö noissa isojaki heittoja jos on vaihettu?
Saikos tohon muita ku arb lukkoja?eteen aattelin pätkän kitkaa,kai se vähän ees avittas,mut entäs taakse?kävikö palalukko jos ei oo kitkaa?tohon yhteen offipuljuun soittelin nii sieltä sanovat että ei saa ku arbia tohon.toiotan
akseleita kuulemma vaihelleet..

Liekkö tuo kellää palstalaisella kiertäny v.2000 poistettu kilvistä ent rekkari sia-744 kymmenkunta omistajaa välillä ollu, oli maalattu vihreellä sen kummemmin suojailematta.vanha väri vissii ollu valkee,ja olikoha keminmaalta menny pudasjärvelle mittarissa 377tkm

Rekisteröimätön 10.09.2010 13:39

Olisko napalukot jos napsuu. Pitävällä pinnalla pitääkin olla tahmea, kuin olisi jarrut päällä. Vaihteihtossa kun ei ole tasauspyörästöä niin luistaa renkaan alta, asfaltilla huonosti.

Juhizz 10.09.2010 16:55

napalukot katoin ja ihan ok kuntosilta näytti,manuaaliset ovat.voisko murros paukkia jos on viimesillää,tosin luulis että hitaalla neliveollaki paukkis..pajerossa ei nelivedolla ihan noin paljon vastustanu,tällä jää ihan jälki soralle etupyöristä

hiluvitkutin 10.09.2010 17:09

paukuttaa
 
mullakin paukkoi,vika napalukoissa.joku oli kasannu väärin,poorit ei menny ku huulille ni potki päältä.ja manuaaliset nekin

Juhizz 13.09.2010 15:19

pitää vissii katella noita napalukkoja vielä.
mites käykö tämä taakse tohon?
http://www.justdifferentials.com/ind...oducts_id=2046

Juhizz 20.09.2010 21:01

Mitäs tapahtuu kitkaperälle jos ajellaan normi öljyllä?kuluuko kitkalevyt vai kiillottuvatko vaa että ei piä?saakos patrollin kitkalevyjä mistää?Iisalmen nissani varaosa kauppias tarjos vaa koko mykyä 2300€ hintaan...
Tossa haistelin ja maistelin vanhoja öljyjä nii Luultavasti normaali öljyt siellä.

Heegi 20.09.2010 22:04

onks etukardaani missä kunnossa? itellä jurnasi ja oli tahmee kun se kardaani oli väljä siin liuku spooreista..

Juhizz 21.09.2010 18:50

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja PostiC (Viesti 697659)
onks etukardaani missä kunnossa? itellä jurnasi ja oli tahmee kun se kardaani oli väljä siin liuku spooreista..

renkutin tuota ku vaihtelin öljyjä lootaan,ei se kovin väljän olonen oo,semmonen 3-4 milliä oisko välystä

Juhizz 29.09.2010 22:32

saakos noihin jousiin jostain niitä nailoneita sinne väliin?vai pitääkö ite tehä..onko ne pakolliset olla,aiheuttaako muuta kun pauketta?

Rekisteröimätön 30.09.2010 18:20

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Juhizz (Viesti 697863)
renkutin tuota ku vaihtelin öljyjä lootaan,ei se kovin väljän olonen oo,semmonen 3-4 milliä oisko välystä

Toi 3-4 milliä ei oo mitenkään vähän kaken liukuun. Varmasti huomaa nopeammassa ajossa.

Juhizz 14.10.2010 10:44

Mites säädetään patrollista takajarruja.taka akselissa ei oo sitä kuormaventtiiliä,eessä rungossa on joku myky minkä kautta putket taakse menee.voipi olla liukkaalla jännä jarrutella ku takaa jumii pyörät ensiks

Juhizz 23.10.2010 12:34

ei prkl.ei se varmaa tuo patrollin neliveto oo tommonen ollu,meinaa näin liukkailla neliveto päällä mennä perä ihan suorallaki eelle.lie jompikumpi perä vaihettu???

SauliS 23.10.2010 16:04

Se mötikkä on takajarrujen "hidastus"venttiili. Eli ideana on että etupää menis lukkoon ensin.
Mitenkä totesit ne välitykset (eka viesti)? Jotenkin hämärältä vaikuttaa tämä.

Jos kaikki on kunnossa niin pitkä Patrol menee suoraan kuin juna.

Rekisteröimätön 23.10.2010 17:48

juhizz
 
Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Juhizz (Viesti 699969)
saakos noihin jousiin jostain niitä nailoneita sinne väliin?vai pitääkö ite tehä..onko ne pakolliset olla,aiheuttaako muuta kun pauketta?

nailon kuormaliinoista pätkimällä,valitset vaan hieman kapeamman kun lehti.liimasilikooni toiselle puolen hyvätulee,

Juhizz 23.10.2010 20:31

välityksiä kahtelin silleen että pyörittelin rengasta kierroksen,ja katoin kardaanin kierrokset.mulle ei tuu kyllä muuta mieleen ku että ois vaihettu jompikumpi perä,eikai se muuten jarruttele tuo etupää noin.liekkö sitte miten isoja eroja noissa välityksissä?

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön (Viesti 706681)
nailon kuormaliinoista pätkimällä,valitset vaan hieman kapeamman kun lehti.liimasilikooni toiselle puolen hyvätulee,

jep,kiitokset vinkistä.

Juhizz 08.11.2010 21:56

etuperässä numeroita 37:8 eli onko tuo 4,625 välitys vai mikä?mikäs sitte näissä on seuraava harvempi välitys,joka tuolla takana vois olla?

bluevan 08.11.2010 22:03

4.375 on seuraava harvempi ja sit löytyy myös 4.11

uokki 08.11.2010 22:17

Varmana pitäisin sitä että on lipsahtanu jollai eri välitykset!Ei o helppo noin pieniä eroja verrata pyörittämällä.

Juhizz 08.11.2010 22:44

jep,joku vois sitte myyvä mulle ton 4,625 taka murikan niin kopasis sillä..voipi murrokset tykätä kyttyrää jos metässäki noilla ajelee

uokki 09.11.2010 07:05

jos edessä sulla esim 4.375 niin sehän vetää ns paremmin kuin takapää eli vetää paremmin pois spooreista ja kääntyy liukkaalla napakasti,vaihdat karvan korkeammat renkaat eteen niin homma pelaa:p:p

Juhizz 12.11.2010 11:54

eikun eessähän on tuo 4,625 perä.ei taija vaan mistään pelkkää perää saaha,taitaa joutua ostamaan koko auton varaosiks

tiipe 12.11.2010 12:19

Muista että noita 4,652 periä ei ole kovin paljoa markkinoilla vuosilta 79-82 valmistettu siltä väliltä voip löytyä jos ei ole jo vaihdettu pidempii hetken saa metsästää .

Viipo 12.11.2010 12:28

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja tiipe (Viesti 712581)
Muista että noita 4,652 periä ei ole kovin paljoa markkinoilla vuosilta 79-82 valmistettu siltä väliltä voip löytyä jos ei ole jo vaihdettu pidempii hetken saa metsästää .

Ite oon kuullu, jotta pitkissä patrolleissa on nelilovisella laatikolla 4.375 ja viisipykäläisellä 4.625. Sitä en tiiä, miten johdonmukainen tuommonen nyrkkisääntö lie?

SauliS 12.11.2010 12:52

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Viipo (Viesti 712583)
Ite oon kuullu, jotta pitkissä patrolleissa on nelilovisella laatikolla 4.375 ja viisipykäläisellä 4.625. Sitä en tiiä, miten johdonmukainen tuommonen nyrkkisääntö lie?

Tuo ei pidä ollenkaan paikkaansa. 5 vaihteisissa ollut pääsääntöisesti 4.375 ja nelilovisissa eli vanhemmissa nuo muut vaihtoehdot.

tiipe 12.11.2010 13:11

Jep eli kaikki mitä on tullut vastaa 5 vaihteiset niin 4,375 ja muut 4,11 tai 4,562 ja niitä on vaan löytynyt vm 80-82 tota tiheintä ja kaikissa pätkissä 4,11 mitä tiedän .


Sivu luotu: 04:35 (GMT +2).