![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Ei välttämättä tarvitse tätäkään leimata, sen verran on onnettomat etuakselimassat näissä. |
|
|
||||
|
||||
|
Ny on päästy auraamaan oikiasti LäJä:llä. No, levyn kääntökulma on liian pieni, karetta pääsee valumaan ohi. Kääntö on kahdella 100 mm iskun sylkyllä.
Tai sitten ylös nostettavat lumistopparit jos tekis. Ja kumi tms levyn yläreunassa on ehoton, pöly tunkee hanakasti lämppärin ilmanottoon jo 25 km/h nopeudesta. |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
Täh? kerro.
|
|
|
||||
|
||||
|
Noo, mää mistään mittään tiijä, mut paas kattoen noita alkupään kuvia, Lehiksen, mun , ja Pikkumyyn auroista, niin alkaa vissiin valjeta.
Nimim. Aurannut työkseen 10v.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
|||
|
|||
|
tollainen tuli suikkaan tehtyä Kevyt on mut pikkasen liika korkee tuli. Joutuu tievalot laittaan turhan ylös. Oliskos muuten kellään ideaa et myydäänks jossain hommaan passeleita ajovaloja vai pitääks mun ne jostain corollan valoista tehä??
Tälle auralle pitää pientä hienosäätöä vielä tehä ja rakentaa sähköinen kääntö niin valmis urakointiin
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Eniwei, tässä kuvia laitoksesta |
|
|
||||
|
||||
|
Pöhnässä tulee auottua päätä, sori siitä
.Niin, sitä meinasin että laita siihen vaikka isosta metaliputkesta, tai vaikka viemäriputkesta lippa ylös, niinkun tossa mun aurassa, ja sen jatkox sitten kumilirpake. Pystyy sen jälkeen auraamaan vaikka pyörätietä 60km/h. Eli ideana on se, ettei heitä lunta nokkapellille... Samoin siirrät sen auran kääntöpistettä sen verran että aura kääntyy vähintään 45 astetta puolelleen. Toi 2-sylinterin tekniikka on ihan jees, mutta hiukkasen hankaloittaa tilannetta. Muista laittaa shokkiventtiili kääntösylinterian väliin!
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 28.11.2010 14:09 |
|
|
||||
|
||||
|
Nuo pienet sylinterit lähtee. Pitää vielä mitata tarviiko 200 vai 300 mm iskun sylinterin. Yhdellä aattelin laittaa, niin että alapään kiinnitys tulee A-rungon keskilinjaan. Kaksoisvaro tässä onkin jo valmiiksi.
|
![]() |
| Luokat |
| aura, diy, maasturi, puskulevy |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kokemuksia Kiina ym, Mönkijöistä | HiluMiks | Chit-Chat | 30 | 20.09.2014 22:44 |
| Myydään kylpyhuoneeseen altaita ym. kuvia | osatauno | O/M/V Muut | 9 | 25.08.2011 12:23 |
| Kokemuksia palalukoista Aussie ym.. | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.11.2009 10:55 |
| kuinka profiiliin kuvia ym? | T.T.T | Chit-Chat | 10 | 29.05.2006 15:52 |
| Truckworld, tekniikkaa, kuvia ym... | HEKULIINI | Linkit | 4 | 02.08.2004 17:31 |