![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Miksi näin? //Janne
__________________
discovery 1 -98 V8 projekti "Fenix" "".......British humour......!" |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Neste on paluupuolella viileämpää.
Esim, Mersuihin tarkotetut magneettivetoiset pumput kestää kyllä kuumallakin puolella. Ja saa tarvikkeena 50-60e |
#3
|
||||
|
||||
![]()
moI!
jatketaan talven suosituinta aihetta! Eli lainasin töistä sellasen "käteväN" IR mittarin ja mittailin pikkuisen lämpötiloja jäähdytys-lämmitys systeemissä. Havaintoja seuraavasti: lämppäri letku sisään n38c lämppäri letku ulos n36c termarin kotelo/murikka/"house" 85c letku termarin ja jäähdyttimen välillä n 35c paisuntasäiliö n40c eli lämpöä koneessa on mutta miten sen saa lämppärin kennolle? onko kenno tukossa vai miksi menoletku on vain pissin haalea??? Letku tulee kuiteskin suoraa koneelta joka on lämmin! //Janne pirssi 300tdi defe
__________________
discovery 1 -98 V8 projekti "Fenix" "".......British humour......!" |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ongelma | risukärsä | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 6 | 10.04.2010 05:28 |
sj 410 ongelma | metsien-mies | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 20.11.2008 22:45 |
Ongelma? | SukiSuki | Chit-Chat | 2 | 06.06.2005 21:21 |
ABS ongelma | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 02.10.2002 16:10 |