![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Milläs vanteilla te olette katsastaneet samurait 235/75/15 saharoilla, kun ottaa kiinni lehtijousiin käännettäessä? Paljonko pitäisi vanteen ET olla että ei ota kiinni. Ja paljonko on se vakio ET? Tuskin ainakaan käännetyillä vanteilla menee katsastuksesta läpi...
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä noi saharat on 10x paremmat renkaat metsässä ja talvellakin kun Bf:n MT:t ja suikkaan laillinen koko 235/75-15 on saharana n.30" joten ei kauas jää 31"! johtuu tuon pinnoittamisen tuomasta lisäkorkeudesta.
|
|||
|
|||
![]()
Pitääpä käyttää katsastuksessa. Olen muuten todella positiivisesti yllättynyt INSA SAHARAN lumipidosta. Jäällähän tuo ei kovin hyvin pidä, mutta lumipito on huomattavasti parempi kuin odotin. Aika pehmeä kumiseoskin tuntuu olevan, joten ensimmäinen talvi mennee hyvin , mutta kunhan kovettuu ja kulmat pyöristyy niin pito huononnee. Mutta nyt ainakin pärjää hienosti
|
|
|||
|
|||
![]()
Mulla SJ413 ja BFG AllTerrain 235/75-15 renkaat meni alle ilman mitään muokkauksia. Katsastajalla en ole vielä käyttänyt. Ensimmäistä talvea ajelen Suzukilla ja meinaa ilman nelivetoa lähteä koko ajan lapasesta mutkissa, jos ei ole tarkkana
![]()
|
|||
|
|||
![]()
235/75/15 Insa Saharat alla. Ja eilen katsastettu Samurai hyväksytysti kehujen kanssa. Ajoaikaa 2012 maaliskuun loppuun. Nyt on hyvä mieli!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan suzukiin renkaat | Rekisteröimätön | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 04.11.2010 18:51 |
Ostettu suzukiin renkaat | LarppaV | O/M/V Renkaat ja vanteet | 4 | 24.02.2010 18:00 |
Sopiiko 31"x10,5"x15" renkaat 6"x15" vanteille | CETIC | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 16.04.2007 00:07 |
O: Renkaat suzukiin | HannuS | O/M/V Muut | 10 | 06.06.2005 10:26 |
Suzukiin renkaat..? | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 17.08.2004 19:48 |