Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.11.2010, 22:39
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

minulla tuo l 2l ja 2lt korjaamokäsikirja jo onkin. mutta siinä ei noita perhanan letkutuksia näy. pitänee itsekin tota ilman termostaattia ajoa kokeilla, turbotuksenkaan jälkeen ei meinaa lämmöt vaan kunnolla nousta ja muut sanoo että liiankin kuumana käyvät. olisikohaqn kellään sitä varmaa tietoa pitääkö siellä termarissa olla se pieni reikä vai ei? vai joutuuko alentumaan ja käymään tojotalla hakemassa varaosia koneeseen

__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.11.2010, 22:46
H&K:n Avatar
H&K H&K ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.623
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BryGgi Näytä viesti
minulla tuo l 2l ja 2lt korjaamokäsikirja jo onkin. mutta siinä ei noita perhanan letkutuksia näy. pitänee itsekin tota ilman termostaattia ajoa kokeilla, turbotuksenkaan jälkeen ei meinaa lämmöt vaan kunnolla nousta ja muut sanoo että liiankin kuumana käyvät. olisikohaqn kellään sitä varmaa tietoa pitääkö siellä termarissa olla se pieni reikä vai ei? vai joutuuko alentumaan ja käymään tojotalla hakemassa varaosia koneeseen
Voin kattoo huomenna hiluxista miten noitten letkujen kuuluis mennä. Läjä on edelleen suunnistuskisareissulla eikä oo tietoo koska palaa kotio...

Muistaakseni termostaattikotelosta lähtevän letkun pitäis mennä siihen kennon liittimeen jossa on lämmönsäätöventtiili.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.11.2010, 23:13
hitoy hitoy ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.04.10
Sijainti: kirkkonummi
Viestit: 1.779
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BryGgi Näytä viesti
minulla tuo l 2l ja 2lt korjaamokäsikirja jo onkin. mutta siinä ei noita perhanan letkutuksia näy. pitänee itsekin tota ilman termostaattia ajoa kokeilla, turbotuksenkaan jälkeen ei meinaa lämmöt vaan kunnolla nousta ja muut sanoo että liiankin kuumana käyvät. olisikohaqn kellään sitä varmaa tietoa pitääkö siellä termarissa olla se pieni reikä vai ei? vai joutuuko alentumaan ja käymään tojotalla hakemassa varaosia koneeseen
Juoru reikääkö termarissa meinaat? Reikä + "helmi" ? Itse nappasin sen "helmen" pois ja jäljelle jäi vain reikä. Lämpöä tuli sisälle kivasti ( lämmöt jää aina puolenvälin alle ). Toki omassa on noita muita vedenkierto häiriöitä että tuon reijän vaikutukseen en kommentoi viellä muuta. Alkuperäinen termari siis löytyy omasta.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.11.2010, 22:52
Jason_ Jason_ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.09.09
Sijainti: Kemijärvi
Viestit: 91
Perusasetus

Tais mulla hj:n remontti onnistua, kun olen tänään 100km ajellu ja ei ole ongelmia ollu. Nyt vain ei meinaa kone lämmetä millään.
nesteet pysyy koneessa ja letkutkaan ei ole kivikovia, vaan huomaa pienehkön eron kylmän ja kuuman koneen välillä.

Ilmeisesti syynä oli sitten syöpymä kannessa 4 sylkyn kohilla josta ajan myötä alkoi vikomaan..
__________________
Metässä ollaan ja metsään mennään
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 02.12.2010, 11:01
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

Tli itsekkin tapeltua tuon lämpöongelman takia. pariakin eri valmistajan termaria kokeilin, lämpö pysyi hiukan alle puolen kaikilla tekeleillä. ja sisäkierto pelas huonosti.
sitten käynti tojotalle ja ostamaan orkkisosa(painoikin jo 2kertaa enemmän), kappas vaan, lämmöt nousee nopeasti, ja pysyy tasan keskikohdalla mittarikin. kerrankin tojotalta rahalle vastinetta
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 02.12.2010, 17:52
Jason_ Jason_ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.09.09
Sijainti: Kemijärvi
Viestit: 91
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BryGgi Näytä viesti
Tli itsekkin tapeltua tuon lämpöongelman takia. pariakin eri valmistajan termaria kokeilin, lämpö pysyi hiukan alle puolen kaikilla tekeleillä. ja sisäkierto pelas huonosti.
sitten käynti tojotalle ja ostamaan orkkisosa(painoikin jo 2kertaa enemmän), kappas vaan, lämmöt nousee nopeasti, ja pysyy tasan keskikohdalla mittarikin. kerrankin tojotalta rahalle vastinetta
Niinpäs niin, alkuperänen termari ostettu 3vkoa sitten tojotan marmorilta muttako ei vain lämpiä. Eilen testasin niin lämpömittari oli pohjassa, mutta syyläri ja sille tulevat letkut oli päältä melkoisen lämpimät (juuri käden kesti piettää) mutta sisälämppärile menevät letkut melko viileitä, ellei jopa "kylmiä". Oiskohan taas lähteny remontin jälkeen jotain ryönää liikkumaan ja tukkinut sisälämppärin kennon? Nyt ei pääse tutkimaan kun ei ole pienempiä renkaita, että sais auton lämpimään talliin tutkittavaksi
__________________
Metässä ollaan ja metsään mennään
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty jätetään pihalle tiku83 O/M/V Muut 2 14.06.2010 21:04
Tupakointikielto asukkaan omalle pihalle Kartse1 Chit-Chat 32 22.11.2009 12:38
Susukin peräöljyt tulevat pihalle Samppa Tekniikka & Jutustelu 23 17.06.2005 21:20
veet pihalle patukasta joker Tekniikka & Jutustelu 18 03.12.2004 21:29
Vedet koneeseen... Teme_76 Vuosimallit 1984-1996 11 05.11.2004 13:46


Sivu luotu: 01:11 (GMT +2).