Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester
Kulmakorven reissua varten laitoin lopulta ne takariipukkeet "tappiin", joten nyt on sitten kaikki korotusvarat käytössä. Näyttää muutoinkin jo paremmalta, kun ei toi perä viistä enää maata. Vaikka ei noista säädöistä ollut paljoa apua; tuli tälliä turhan paljon. No, ehkäpä ne säädöt ja sitämyötä auton ominaisuudet oli kuskin korvien välissä vähän turhan optimistiset. Ei sitä näilläkään korotuksilla pidä näköjään joka paikkaan ängetä...
|
Onnistuu kyllä autoa telomatta ajaa tuolla Cherokeella Kulmakorvessa, se on enemmän niistä ajolinjoista kiinni

Sulla on meinaan helman alareuna samalla korkeudella kun mulla oli vähemmän korotetussa XJ:ssä ja 35" renkailla. Ei kovin monessa paikassa silloin helmat osuneet, tosin en niitä silloin edes varonut enää kun oli palkkihelmat tehtynä.
On tuolla matalempiakin Jeeppejä näkynyt jotka on hyvin mennyt siellä pahoistakin paikoista ilman vaurioita. Itekkin joskus aikanaan kun ostin ekan Cherokeen niin ajoin 3,5" korotuksella ja 31" kumeilla eikä kertaakaan tullut hittiä silloin. Myöhemmin kyllä sitten parit naarmut kun autoa oli vähän enemmän rakennettu
Et viittisi huvikseen mitata paljonko sulla on helman alareunasta maahan, ja mahan alta matalimmasta kohdasta maahan?