![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Aikanaan kun kaivinkoneita tuli tehtyä niin niissähän sylintereiden nipat oli ihan miten sattui. Systeemiin ajettiin öljyä ja jokaista sylinteriä ajettiin edestakaisin. Yhteensä yhden kaivurin testaus + ilmaus otti sellaiset pari tuntia. Pikku hiljaa ilma tuli putkista, sylintereistä ja letkuista ulos säiliöön.
Tiiviiseen hydraulisysteemiin ei ilmaa mistään kehity. Mutta kyllä se ilma sieltä pääosin pitää saada pois, muuten tulee sellainen "kumimainen" kaivuri (=ilma painuu kasaan ensin ja sitten vasta alkaa toivottu liike).
__________________
Tumpula Racing Team |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
panhard asento? | MotorPsycho | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 19.01.2010 17:21 |
Kuormatunnistimen asento | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 19.09.2009 06:41 |
Bj-75: n öljynputsarin oikea asento ? | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 01.05.2009 19:02 |
Iskareiden asento | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 28.02.2006 14:17 |
Hydraulisylinterin iskun rajoitus? | kivinen | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 25.08.2005 10:48 |