![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ehkä OT - ehkä ei, mutta eikö leveyden puolesta pikku Volvon akselit passaa suoraan? Millaset vetarit/rakenteet noissa LJ/RJ/Hilu akseleissa on verrattuna HJ/BJ - missä se heikoin paikka on?
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Nivel.
Jos vertaa hj/bj ja lj/hiluks ni leveys eroja on mut vetarit taitaa kaikissa olla yhtä paksut,murroksetki on samat paitsi uudempi lj ja hdj,niissä isompi murros joka käy viilaamalla vanhoihinki. BJ/HJ ja hdj takana on isompi perä,olikohan 9 1/4 ku muissa se 8" ja toi TOLLUKKA osti multa muinoin yhet hj n axelit johki susuki/hj axeli siitokseen et miks se ei siitä rojektista sanonu?
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Yhdeksi pienoiseksi ongelmaksi muodostuu myös 65sen akseleissa murikan paikka.
Suzukissa (410) lehtijouset abaut 115mm kapeammalla kuin hiluxissa. Eli akselia pitää siirtää kuskin puolelle keskilinjasta jotta saa lehden murikan viereen hantin puolella.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja se heikoin paikka 8" akselissa taitaa hyvinkin olla se välitys, jos tikut ja murrokset kestää. Mulla ainakin on jo pari takavälitystä tullut hajotettua, mut hojossa hajos ekana edestä murrokset, takana FF-akselissa pikkupultit vetareista ja SF-akselissa kardaanin liuku! Viimeksi muokannut Viipo : 19.11.2010 03:17 |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Onko se sitten sallittua katsastusta ajatellen?? Suzukin painon alla tuskin suureksi ongelmaksi tulee tuo 8tuumaisten kestävyys/kestämättömyys vaikka ne yli vitosen välitykset laittaiskin. Kestävät taatusti paremmin kuin suikan omat akselit mitä nyt haetaankin. Etuvetareiden mittoja rj/lj 411mm ja 770mm bj 380mm ja ?? Hj ?? ja ?? ln65 ??? ln46 ??? Takavetareiden mittoja rj/lj ?? bj ? Hj ? ln65 ? ln46 ? ln 110 ??
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O Viimeksi muokannut bluevan : 19.11.2010 06:32 Perustelu: tikun mittoja |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ei kelläkään satu olemaan noita mittoja missään lapulla muistissa? Ite saan mitattua ln65:n vetarit, kunhan vaan saan kaupat hoidettua loppuun. Mutta entäs nuo muut?
__________________
Suzuki = Way of Life! '97 Subaru Legacy Outback '99 Citroën Xantia Break 2.0 16V AT '82 Suzuki SJ410/SJ419TDic 35" MT "Zombie Hunter" |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Voi prkl.
Mulla oli tuo lj:n taka-akseli atomeina mut unohdin mitata vetotikut. Etuakseli 65:sen vielä levällään joten tars muistaa mittailla tikut ennen niputusta.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KA-Akselien tunnistusta? | Jeeper | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 29.10.2010 18:15 |
411 ja 404 akselien erot | MOGGI | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 01.02.2009 11:07 |
M: BJ-40 akselien osia | JV73 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.10.2007 09:24 |
akselien vaihto BJ 40 | savinen | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 17.10.2006 07:00 |
akselien vaihtoa | MHS | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 15.01.2004 21:53 |