![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tusinatuotepa hyvinkin, ei ole toista suomessa toivottavasti, niitä saksassa kyhättyjä on muutamakin, mut toi on ameriikkaa... Välijäähyn putkien virittelyä tänään ja muuta pientä... Tilasin sitten kaikki jarruputketkin edestä taakse, kun ei olleet pahan hintasia, pari kymppiä kappale, ja kallein pitkä tais olla 37€, ei jaksa tohon rahaan suorasta putkesta väännellä, kun niistä tulee niin vitun rumat vaikka kuinka siististi mutkittelee. Sitä on tullu saatanan laiskaksi ja ilmeisesti vielä tienaakin liikaa...
Viimeksi muokannut bj45lava : 02.11.2010 21:13 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Toi takapuskuri ei mun mielestä jotenkin kuulu nyt tohon malliin ollenkaan, vai onko jollain muulla tommosta arb kopiota olemassa.
Runkokiinnikkeet yli 10mm liian leveällä, pyöräkoteloon matkaa puskurin päästä 10 cm, korin ja puskurin välissä tolkuton rako, no se varmaan täyttyy osin luukulla, joka tosta kuvasta puuttuu, mut silti jotenkin perseesti istuu. Lisäksi keskellä olevan reiät, joiden pitäis istua takapoikkipalkin reikiin pulteilla niin väliin puskurin taakse jää tuuman verran rakoa takapoikkipalkkiin, tämä kokeiltu jo ennen korin nostoa paikalleen ja enää sitä poikkipalkkia ei siellä olekaan... Viimeksi muokannut bj45lava : 02.11.2010 21:10 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Pitäishän tuon aika napakasti istua: Viimeksi muokannut -MaTTi- : 04.11.2010 18:36 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Ohjaustehostimen mulkkausta, teetetty uusi letku väliin ilman jäähdytyskäyrää, ja kiertämään takakautta simpukalle entisen etumutkan sijaan, jääpähän tilaa jäähdyttimelle sinne paluupuolen väliin.
Ajatus oli kans tehdä paluupuolelle välisäiliö, niin sais hieman kasvatettua tota öljymäärää ton jäähdyttimen lisäksi, koska noissa toi tehostin ei vaan taho vakiona toimia kuin huonosti tai ei ollenkaan kun hieman kuormittaa. Lisäksi kytkin putki/letkuviritys korvattu punosletkulla. Uusia jarruputkia ja muuta nippeliä asenneltu paikoilleen Tosta celicasupran öljyjäähdyttimestä pitäis tehä tehostimelle kenno ja ovenkahvaa koepuhallettu maalausta varten, eli kromit helvettiin ja maali päälle, tohon vehkeeseen kun ei kromia tule mihinkään... ainoo vaan, että mitä tehdä itse avauskahvaosalle, joka onkin sitten kromattua muovia. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kun vertaa tuohon matin kuvaan niin eihän tuo puskuri välttämättä ole väärä. Kun katsoo mihin kohtaan se levikkeen takareuna tulee niin ollaan aika lähellä sitä mihin tuo nyt näyttää loppuvan. Siitä lokarissa olevasta pokkauksesta tuota koitin hahmotella.
Oisko niin et tuo on tarkoitettu vain tuollaisilla levikkeillä varustettuun malliin? |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kyl se varmaan onkin levikkeelliseen, levike vaan ei jatku sinne, vaan roiskeläppä, joka tulee levikkeeseen kiinni erikseen, ja niitä en aikonut laittaa, joten jotain jatkoa tarvii tolle kehittää, eniten ihmetytti vaan se orkkis takakoukun kiinnitysreikien ja puskurin väliin jäävä tuuman rako.
Toisaalta eipä haittaa, kun tonne tulee 12.5 vinssi taakse ja reikä sen kohdalle eikä orkkis poikkipalkkiakaan enää ole olemassa... |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Ja taas jatkuu, akkukotelot paikoillaan ja akut heitetty paikoilleen, tehostajan jäähdytys paikoillaan ja hieman levikkeiden suunnittelua, ajatus oli laittaa ne ihan läpiruuveilla 15cm jaolla kylkiin.
Mutterit vaan hitsaten koriin ja läpi jollain siisteillä matalakantaisilla ruuveilla, ei oikeen luottoa noihin liimoihin ja niiden kanssa sotkeminenkaan ei oikeen kiinnosta. Ja tietysti aloitettu harjoittelu heti kuskin puolen takalevikkeestä, niin onhan harjoitelma sitten aina silmissä ekana. Xenoni ballastit sai toiset mahtumaan tonne etuparkkien taakse, ja toisen käy kiinni noihin umpioiden pohjiin, ompahan sitten helppo nakata noi vakioumpiot tilalle kun ei oo turhia romuja edessä ja liittimet vakioina auton puolella. käyntiinkin piti kokeilla, mut huomasin tankin olevan vielä ulkona hangesssa, jospa huomenna sitten sais käymään ja koneen huuhdeltua, ettei tarvii ajella niitä savia sieltä lohkosta heti uuteen syyläriin ja putsattuun lämppärin kennoon, tilapäinen ohitusleikkaus syylärille ja lämppärille tehty jo valmiiksi. Ja puskuria tarvii tosiaan jatkaa hieman, kun ei ollu aikomusta noita orkkis läppiä tohon laittaa. Viimeksi muokannut bj45lava : 18.11.2010 22:58 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hodarin päivitystä. | Kratz | Maasturiprojektit | 120 | 07.07.2013 18:21 |
Myydään hodarin puskurit | tjl | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 24.05.2011 19:46 |
Ostettu hodarin peltiosia | tjl | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 14.02.2010 20:40 |
Hodarin ohjaus. | Kratz | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 20.01.2010 23:07 |
hodarin puskin | tjl | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 14.04.2009 19:17 |