Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 25.10.2010, 22:46
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

Ahdettu/vapari.


No ahdetussa on tosiaan se säädin kello siin päällä,vapareis ei. Jos isompaa syöttöö halajaa ni isompi nestepää,nokkalevy ja jotain muutaki sinne tuli. On ne sen verran kinkkisiä vehkeitä et ite oon jättäny ne pumppujen erikoismiehille,kaikkee säätö penkkii ja muuta erikois työ kaluuki tarvii ni senkin takia. Noit ällä sarjalaisii on ollu 2L,3L, ja 5L ja kaikis taitaa olla samalohko,ainaki kannen pultit on samat. Tilavuudet oli kai 2.4,2.8 ja 3.0 litraa. Kävi itelläki aikanaa mieles et ois tehny hiluksin koneen isompaan lohkoon mut eipä tol 600 kuutiol oo paskankaa merkitystä. Hyväl ahtimel ja pumpul 2LT koneest pitäs tulla mieleinen,saa nähä ku saa ajoon.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron syöttöpumpusta Mazza Tekniikka & Jutustelu 2 30.04.2008 03:03
M: Toyotan vauhtipyörä JAMANT O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 15.12.2007 14:05
patrollin syöttöpumpusta? petrool Tekniikka & Jutustelu 6 18.08.2007 13:48
nissanin syöttöpumpusta 3.3diesel american Tekniikka & Jutustelu 12 13.03.2006 21:27
M:Toyotan peltivanteet tomikoo O/M/V Muut 2 05.08.2005 07:54


Sivu luotu: 18:18 (GMT +2).