![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
|||
|
|||
![]() Ahdettu/vapari.
No ahdetussa on tosiaan se säädin kello siin päällä,vapareis ei. Jos isompaa syöttöö halajaa ni isompi nestepää,nokkalevy ja jotain muutaki sinne tuli. On ne sen verran kinkkisiä vehkeitä et ite oon jättäny ne pumppujen erikoismiehille,kaikkee säätö penkkii ja muuta erikois työ kaluuki tarvii ni senkin takia. Noit ällä sarjalaisii on ollu 2L,3L, ja 5L ja kaikis taitaa olla samalohko,ainaki kannen pultit on samat. Tilavuudet oli kai 2.4,2.8 ja 3.0 litraa. Kävi itelläki aikanaa mieles et ois tehny hiluksin koneen isompaan lohkoon mut eipä tol 600 kuutiol oo paskankaa merkitystä. Hyväl ahtimel ja pumpul 2LT koneest pitäs tulla mieleinen,saa nähä ku saa ajoon.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeron syöttöpumpusta | Mazza | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.04.2008 03:03 |
M: Toyotan vauhtipyörä | JAMANT | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 15.12.2007 14:05 |
patrollin syöttöpumpusta? | petrool | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 18.08.2007 13:48 |
nissanin syöttöpumpusta 3.3diesel | american | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 13.03.2006 21:27 |
M:Toyotan peltivanteet | tomikoo | O/M/V Muut | 2 | 05.08.2005 07:54 |