![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Kaikista helpoiten se pykälien meneminen päälle varmistuu sillä että otat sen jakolootan kopan auki ja öljyt kartanolle,toinen survoo sitä keppiä niin tulen perkeleesti eestaas ja toinen kattoo alta ja huutelee millon ne rattaat on siellä oikialla kohallaan,tulleepahan seki toimintaperiaate sulle samalla tutuksi. "Suo siellä,vetelä täällä"
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Cherokeen panssareita | Ippe911 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 02.05.2007 13:10 |
-91 vm cherokeen jarruista... | Latekki | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 14.03.2006 14:03 |
Cherokeen rakenteluajatuksia | Killman | Chit-Chat | 4 | 15.04.2005 08:46 |
O:Cherokeen takajouset | Ipe64 | O/M/V Muut | 0 | 04.04.2005 19:20 |
M:Cherokeen astinlaudat | Jeepster | O/M/V Muut | 4 | 29.03.2005 13:49 |