![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mikillä lähtee diesel mersukin lumihangesta käyntiin, eikä tartte hehkuttaa ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Wanhassa wara barembi.
Ei kauheesti ujostuttais tota kokeilla mihinkään
tikapuuhermostoiseen vanhukseen. Korkeintaan soittimen sulake irti ennen operaatiota. Noi modernit Mersut sen sijaan on jo aikaa sitten ryövänny "pimeyden ruhtinaan" arvonimen ittelleen. Ei ne tartte mitään boostereita sen aikaansaamiseen. Miks kukaan sellasesta haluaa maksaa mitä ne maksaa on jotain ihan käsittämätöntä. On nimittäin jo suvun pahin mesefanaatikkokin nähny päivänvaloa kun äijän syömähammas(taksikuski) oli ekasta vuodesta 3 kuukautta pajalla nimenomaan sähkövikojen takia. Aika salettiin viimeinen johtotähti tossa osoitteessa... |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Se on kyllä kun yhellä onnettomalla hajoo auto niin kaikki 10 miljoonaa ennen sitä valmistettua on sen perusteella ihan hanurista... Niin se miksi kommentoin on se kun mulla on ollut 2001 lähtien kolme uudehkoa tähtinokkaa ja ainoa järkyttävä sähkövika oli siinä ensimmäisessä kun meni jarruvalokytkin rikki polkimen alta. On ne kyllä huonoa laatua... |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Nih,ihan romuja kun jo puoleen miljoonaan kilometriin menee osia rikki...
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Niinku ekassa kirjotin oli jännitemittarilla ratkaiseva osuus ettei mitään mennyt rikki.
Sillä saa säädettyä virran kohdalleen ettei pääse jännite nousemaan liikaa. Kerran kun sääti esim. 28 volttiin ja jos ei koskenut virtahanikkaan niin puolen minuutin päästä jännite oli jo reilusti yli 30 volttia. Sen verta nopsaan akut latautui.
__________________
- eskimo kaenuusta |